سلام
من پسری 18 ساله ام و دو ساله نوه خاله ام رو دوست دارم و به خودش هم ابراز عشق کردم ولی میگه من بهت علاقه ندارم و فقط به چشم یک برادر بهت نگاه می کنم . ولی من نمیتونم از فکرش بیام بیرون چکار کنم؟
راستی ببخشید ها با من رابطه ها پیامکی داره ولی بهم علاقه نداره

مرتبط:

چطور از فکر پسری که ظاهرا بهم علاقه نداره بیام بیرون؟

چیکار کنم تا فکر همکلاسیم از سرم بره بیرون

چطور از فکر کسی که حتی اسمش رو هم نمیدونم خلاص بشم

می خوام از فکر پسری که یک طرفه بهش علاقه داشتم بیام بیرون

چطوری با آقایون اطرافم متعادل رفتار کنم و نرم تو فکرشون ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)