عرض سلام

من یه مشکلی دارم و اونم اینکه پنج سال پیش که سوم دبیرستان بودم بصورت خیلی اتفاقی عاشق یه پسری شدم. اینو هم بگم که تا قبل ایشون من هرگز نه با پسری حرف زده بودم و نه عاشق کسی شده بودم فقط سرم تو کتاب و درس بود ... ایشون تو  آتلیه عکاسی کار میکردن و من خیلی اتفاقی اونجا دیدمشون و با تمام وجود عاشقشون شدم .

ایشون هرگز منو نمیشناخت منم همین طور . حتی اسمش رو هم نمیدونستم و اصلا و ابدا هیچ شناختی نسبت بهش نداشتم ولی واقعا با تمام وجودم عاشقش شده بودم و اگر یکروز از مدرسه اومدنی نمیدیدمش تا شب گریه میکردم .

وقتی میدیدمش احساسی بهم دست میداد که تا حالا هرگز چنین حسی رو تو وجودم تجربه نکرده بودم اون حس انقدر زیبا و ستودنی بود که نمیشه از کلمات برای بیانش استفاده کرد اما بصورت خیلی خلاصه و خودمانی انگار میرفتم رو ابرها وقتی میدیدمش.

خیلی دوسش داشتم اما خیلیم خجالت میکشیدم و نمی خواستم بفهمه که بهش حسی دارم و هر موقع اتفاقی چشم تو چشم میشدیم آب میشدم از خجالت....

همیشه دو به شک بودم که با این حس چیکار کنم چون برام خیلی سخت و غیر ممکن بود که برم بهش بگم عاشقشم و میخوامش چون اینجوری فکر میکردم که اگر بهش ابراز علاقه کنم اون راجبم فکرای بدی بکنه و منو پس بزنه .

خلاصه این احساسو سرکوب کردم و به هیچکی نگفتم فکر میکردم فراموشش میکنم و همه چیز خوب میشه اما نشد هنوزم دوستش دارم اونم خیلی زیاد من هیچوقت نمیتونم حتی برای لحظه ای فکرشو از سرم بیرون کنم.

هر موقعیت ازدواجی برام پیش میاد من تمام خواستگارا و تمام آقایون دنیا رو با چهره ی ایشون قیاس میکنم و دیگه هیچکسی به چشمم نمیاد و از زندگی دلسرد میشم .

الان که چندین سال از اون موقع گذشته فکر میکنم که با زندگی خودم بازی خیلی بدی کردم و خوشبختی ای که میتونستم بدست بیارمو با دستای خودم آتیش کشیدم و باید همه چیزو به اون اقا پسر میگفتم .

من که تو دلش نبودم شاید منو عشقم رو قبول میکرد و من رو از جهنمی که الان توشم نجات میداد. من حتی اسمش رو هم نمیدونم و این خیلی دردناکه.
بنظرتون الان چطور زندگی کنم . چیکار کنم برای آینده.


مرتبط:

چطور از فکر پسری که ظاهرا بهم علاقه نداره بیام بیرون؟

چطور از فکر دختری که بهم علاقه نداره بیام بیرون؟

چیکار کنم تا فکر همکلاسیم از سرم بره بیرون

می خوام از فکر پسری که یک طرفه بهش علاقه داشتم بیام بیرون

چطوری با آقایون اطرافم متعادل رفتار کنم و نرم تو فکرشون ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)