سلام دوستان

یه مشکلی هست خواستم در میون بذارم که کمکی بهم بشه، من 21 سالمه و آدم استرسی هستم خیلی زیاد، توی اینترنت راجع به نشونه های رفتارهام خوندم نوشته بود که این ها نشونه های هراس اجتماعیه، یعنی کسی که میخواد توی یه جمعی مثل دانشگاه بره مدام استرس داره که نکنه اتفاقی بیافته ضایع بشه یا با کسی حرفش بشه و تحقیرش کنن.

خیلی وقته اینجوریم منتهی دیگه این استرس کلافه م کرده و یه وقت هایی میتونم کنترلش کنم ولی بازم بعد یه دوره استرسه میافته به جونم، همیشه دوست داشتم در تمام موقعیت ها آرامش داشته باشم و یه جورایی بیخیال که مهم نیست چه اتفاقی واسه م بیافته.

یه سری آدم ها رو میبینم مشکلات توی زندگی زیاد دارن ولی اصلا ناراحت نیستن یا بهتره بگم که خیلی مهم نیست واسه شون و به نظر من کار درست رو اون ها انجام میدن و آدم سالم اون ها هستن.

یه مدافع حرم بود داعشی های میخواستن ببرن سرش رو ببرن بنده خدا، ولی فیلمش رو نشون میداد هیچ استرسی توی چهره این آدم نبود و واقعا شجاعت رو میشد توی چهره ش دید، اصلا حقیقت امر اینه که من آدم ترسویی هستم و از این خصلتم واقعا بدم میاد.

از طرفی هم زندگی آسونی نداشتم، جوری نبوده که مثلا توی خانواده پولدار بدون مشکل باشم که لوس شده باشم، اصلا این جوری نیست، یه جورایی انگاری توی وجودم بوده این ترس از بچگی و یه وقت هایی هر چی تلاش میکنم که آروم و نرمال باشم استرس نداشته باشم نمیشه، 

واقعا راست میگن که توی زندگی پول مهم نیست، آرامش مهمه، گر چه من نه پول دارم نه آرامش که همه ش هم بر میگرده به خودم، به این استرس و ترس که یه جاهایی نمیذاره پیشرفت داشته باشم

کسی تجربه مشابه داره ؟ 

اگه نظری دارین بگید مرسی ازتون 


مرتبط با اضطراب و استرس:

تجربیات شما در درمان اضطراب و استرس شدید

در روابط اجتماعی دچار اضطراب شدید میشم

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

تجربیات شما در مورد درمان اضطراب

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب

چیکار کنم تا استرسم پایین بیاد

برای کوچیکترین مسائل استرس دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)