سلام 

من بین انتخاب دو رشته ی دامپزشکی و کارشناسی هایی از قبیل پرستاری، اتاق عمل و ... دچار تردید شدم.

علاقه ی خاصی به هیچ کدوم ندارم و به پزشکی علاقه دارم و کارهای درمانی رو میپسندم و از کارهای آموزشی (تدریس) خوشم نمیاد، میخواستم از کسانی که تجربه دارن بپرسم ببینم کدوم بازار کار و آینده ی بهتری داره؟

و یک سوال دیگه، آیا میشه پرستاری در ایران خوند و برای ادامه تحصیل به خارج بریم و اون جا پزشکی بخونیم؟ (منظورم دکتری پرستاری نیست، منظورم دکتری حرفه ای هست)

ممنون


مرتبط با رشته های پیراپزشکی:

رشته های پیراپزشکی داره اشباع میشه؟

بازار کار، فرصت شغلی، درآمد و ... رشته های پیراپزشکی

کدوم رشته های پیراپزشکی بازار کار داره؟

آینده شغلی کدوم بهتره، رشته های پیراپزشکی یا زبان؟

سوال در مورد بازار کار رشته های پزشکی و پیراپزشکی

مرتبط با رشته پرستاری :

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟


مرتبط با تحصیل در خارج از کشور:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)