سلام

من دانشجوی پرستاری هستم که به تازگی درسم تموم شده و از مهر و آبان باید برم طرح، احساس خلاء میکنم، حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم. چون هدفم بلند تر از پرستاری بود و بنا به شرایط و بد شانسی پرستاری آوردم و دیگه خسته تر از اون بودم که بخوام پشت کنکور بمونم.

حالا من یه پرستارم، میخواستم ازتون بپرسم چه جوری میتونم در رشته ام موفق بشم، دوم اینکه من هدفم خارج رفتن بود، و الان نمیدونم چکار کنم، یکی از اساتید مون میگفت باید دو برابر طرح تون خدمت کنین تا بتونین برین خارج از کشور یعنی حداقل 4 سال.

لطفا راهنماییم کنین، چکار کنم احساس پوچی و کم بودن نداشته باشم، دوم اینکه من محیط کارم بیمارستانه و خیلی در مقابل بعضی از دکترها حالت تدافعی دارم، خصوصا دکترهایی که میخوان از بالا به پرستارها نگاه کنن، با این دیدگاهم چکار کنم، و چکار کنم که کسی نتونه بهم زور بگه، و با این حال حالت تدافعی هم نداشته باشم.

دیگه اینکه چکار کنم در کار خودم بهترین باشم و رشد کنم، نه در محیط بالین بلکه در سطوح بالاتر ... ، کلا چکار کنم؟ در مورد خارج از کشور رفتن هم راهنماییم کنین کامل، چون خودم یه چیزهایی میدونم ولی دقیق نه. 

با تشکر


مرتبط با رشته پرستاری :

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) مهاجرت به خارج (۲۴ مطلب مشابه)