سلام 

دوستان من چند ماهی میشه با خانواده برتر آشنا شدم. فضای خوبیه برای حرف زدن راجع به دغدغه هامون اونم با مشارکت هر دو جنس و همین این وبلاگ رو به نظرم جذاب کرده! خب حالا حرف من چیه؟ 

من از شما بویژه پسرها نظر میخوام، اولا راجع به خودم و دوما راجع به خودتون. بنده 22 سالمه و در یک خانواده معمولی بزرگ شدم و رشته تحصیلی خوبی هم دارم و البته این همه ماجرا نیست. 

داستان از این قراره که بنده از یه جایی به بعد (16 17 سالگی) دیدم خیلی جای یه چیزی تو زندگیم خالیه، ببینید آسون نیست گفتنش، فقط در همین حد بگم که من اسلام آوردم و مومن شدم. لابد الان میگید یعنی مسیحی بودی؟ نه از مسیحی ام اون ور تر بودم.... من فقط یه دین شناسنامه ای داشتم که خیلی هم کاری به اون نداشتم، آره منم مسلمون بودم ولی فقط شناسنامه ای که خدا به من به حق امام حسین (ع) عنایت کرد و زندگی من تغییر کرد. 

نه این که از فرداش چادر بپوشم، مسجد برم، حاج خانوم بشم ... ، نه ... دیدگاهم، دنیام، اخلاقم و افکارم تغییر کرد،  اونم نه یک شبه، چند ماه طول کشید. خب اما الان چندین سال از اون روزها میگذره و به لطف خدا و دعای امام زمان مون بنده با این که بالا پایین زیاد داشتم ولی همچنان همون مسیر رو دارم. 

خب الان من نماز اول وقت میخونم، روزه میگیرم، نمیدونم کسی بهم تیکه میندازه براش ناراحت میشم ... به پسر مردم نگاه نمیکنم ... دانشگاه وقار و سنگینی خودم رو دارم ولی بی ادب نیستم... چادر رو با دونستن خوبی هاش میپوشم برای همین هم عزا میرم، عروسی میرم سر میکنم ... از طرفی اگه ازدواج کنم میخوام دینم رو اجرا کنم. یعنی چی ؟ دلم میخواد یه دختر هات و گرم باشم که هستم در عین حال خودم رو خیلی نگه میدارم خ.ا نکنم و خدا رو شکر موفق بودم اونم به لطف خودش...

فیلم نمیبینم...، دوستی نکردم...، پیشنهاد داشتم قبول نکردم... ولی میخوام برای مرد زندگیم کم نذارم ،بی حیایی و لوندی برای اون باشه! دیوونه، صمیمی، اهل تحصیل، مومن، اهل سفر ...، آهنگ گوش میدم ... این ها رو میگم بدونید یه دختری که نگاه تون نمیکنه لزوما خشک نیست. بی احساس نیست، من جونم در میره برای مرد زندگیم که مثل خودم نه بلکه بهتر از من باشه ان شاء الله! 

خلاصه خیلی شوهری ام ... از اونا که صبح قبل شوهرم پا شم صبحونه ش رو آماده کنم...، نمیذارم یه روز پیراهنش لباسش بی اتو باشه، میخوام جلو پاش بلند شم، میخوام اقتدارش رو با گوش کردن به حرف هاش، احترام خودش و خانوادش رو حفط کنم، آره میدونم، بعلهه به جیبش نگاه میکنم و بعد درکش میکنم، ( راجع به روانشناسی مردها خیلی میخونم) و بعدش خواسته هام رو بهش میگم... به خدا هر خواستگاری که اومده با این که نه چهره بدی دارم نه قد نه هیکل و اینم که افکارمه، ولی هیچ کدوم دینی یا اخلاقی به من نمیخوردن ... سخت گیر نیستم ولی نماز، روزه، خوش اخلاقی مثل خونه و ماشین نیست که بشه بعدا بدست آورد. حالا شما بگین... چقدر پسری هست که شبیه من  باشه؟ ورژن پسرونه ش؟ مومن، معتدل، نه اهل افراط نه تفریط، اهل زندگی، کاری، اهل علم ... اینم بگم روی مادیات سخت نمیگیرم از مهریه بگیر تا ... چون وضع الان برای یه پسر دهه هفتادی سخته اونم کسی که نه رانتی داره و نه پارتی و نه از این داستان ها که من بفهمم قطعا میگم نه به اون پسر، چون نونش حلال نیست! 

شرمنده طولانی شد... اگه ایرادی در افکار و دیدگاهم میبینید حتما بگین من خیلی استقبال میکنم .


مرتبط:

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)