سلام به تموم خانواده برتری های گل

دوستان؛ 

من دختری ۱۸ ساله هستم. یه موضوعی رو میخواستم مطرح کنم که واسه من شاید خیلی زود باشه ... ، اونم بحث ازدواجه. من ازدواج رو دوست دارم، دوست دارم الان همسرم کنارم نشسته باشه و با هم حرف بزنیم و اینا ... ولی الان اصلا اصلا از هیچ نظر شرایط ازدواج رو ندارم.

یه فکریه که خیلی منو میترسونه... ، اونم اینه که جامعه مون بد جامعه ای شده! پوشش های افتضاح بعضی خانما یا بعضی آقایون که من دختر خجالت میکشم بهشون نگاه کنم.

دانشگاه که رفتم به طور کلی از بیشتر پسرها ناامید شدم ، من از ازدواج در آینده میترسم! ترس از چشم چرونی پسرها! ترس از خیانت (چه چشمی؛چه ارتباطی؛چه...).

میترسم چی کار کنم؟ از کجا بفهمم تغییر نمیکنه ( منظورم تغییر بد هستش) ، من خودم آدم مذهبی هستم و برای آدمای غیر مذهبی یا کم مذهبی، احترام قائلم. کسی رو از بالا به پایین هیچ وقت نگاه نکردم و نمیکنم، ولی من اعتماد ندارم به هیچ پسری !

تو رو خدا به آقایون برنخوره ! من منظورم تموم آقایون نیستند. ولی خب درک کنین آخه دیگه این دیگه چه وضعیه؟! وضع وشرایط دوره ی آخرالزمانه دیگه ! خدا بهمون صبر بده.

چی کار کنم که نترسم؟ واقعا برام سواله ! من در آینده شوهر خوب میخوام که خدا و حضرت فاطمه (س) و آقا امام زمان (عج) برام انتخابش کنن و یه جوری سر راهم قرار بدن و قسمت بشه با هم ازدواج کنیم. یعنی میشه ؟ چه جوری ؟

شماها نمیترسین؟ چی کار کنیم که انتخاب درستی داشته باشیم؟ چی کار کنیم که اول از همه هدف زندگی رو بدونیم چیه و ازدواج مون رو بر اساس هدف واقعی زندگی و جهان و آخرت قرار بدیم؟


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)