سلام دوستان عزیز خانواده برتر

من مدت هاست اینجا خواننده ی خاموش هستم و چون فکر می کنم بعضی از دوستان، تجارب خوبی دارند و عمیق فکر می کنند؛ بنابراین دوست داشتم نظرات شما را بشنوم.

من دختری ۳۲ ساله هستم، کارمند یکی از ارگان های دولتی و دکتری دارم. آقایی به خواستگاری اومدند: ۳۶ ساله، دکتری و کارمند . تقریبا مشترکات فرهنگی و خانوادگی داریم و با آشنایی و شناخت نسبی قبلی تشریف آوردند. فکر می کنم انسان خوبی باشند.

منتها ایشون از من کمی زیباتر و خوش تیپ تر هستند و این کمی ذهن منو مشغول کرده ( من زشت یا نازیبا نیستم؛ منتها ایشون ظاهر زیباتری دارند). نکته ی دیگه اینکه روی مهریه ی ۱۴ سکه اصرار دارند.

اگر نظرها و تجربه هاتون رو در این مورد برای من بگین، ممنون میشم.


مرتبط:

راز ازدواج پسرانی با ظاهر معمولی با دختران خیلی زیبا

آیا صبر کنم دختری با چهره زیباتر پیدا کنم؟

دروغی بزرگ با عنوان استانداردها و معیارهایی زیبایی زنان

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

زیبایی دختری که بهم معرفی شده منو ترسونده

یه دختر هم می تونه به خاطر زیبایی پسری رو دوست داشته باشه !

چطور از اومدن خواستگاری که ملاک اولش زیبایی هستش جلوگیری کنم ؟

دختری زیبایی که دوست پسراش اونو نمیخوان

چرا میگن مرد باید در همه چیز جز زیبایی از زن بالاتر باشه ؟

پسران به دنبال زیبایی هستند حتی اگه مصنوعی باشه ؟

هم کفو در زیبایی کمتر دیده میشه

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میافته؟

برای ازدواج چند درصد به زیبایی صورت دختر اهمیت می دهید ؟

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

زیبایی ظاهری چنین قدرتی نداره !

اگه پسری رو با یه دختر خوشگل ببینم به هم میریزم

چرا باید یه خواستگار خوشگل منو بپسنده ؟

میگن دختره خیلی خوشگله و اصلا تو رو آدم حساب نخواهد کرد

یه دختر خوشگل تو فامیل داریم که خواستگار دزدی می کنه !

راسته که میگن نگه داشتن دختر خوشگل سخته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)