سلام
من یه چند تا سوال واسم پیش اومده والا خودم هر چی راجع بهش فکر میکنم به نتیجه ای نمیرسم.

همه ی ماها میدونم در حال حاضر داریم تو یه جامعه ای زندگی میکنیم که خب بعضی از جوونا درگیر رابطه با جنس مخالفن. حالا یا مجازی یا واقعی! به هر حال نمیخوام زیاد وارد اینجور مسائل شم. من خودمم مدتی درگیر این رابطه ها شدم ولی خدا رو شکر متوجه عوارض بدش شدم ( با آشنایی با این وبلاگ ! ) و کلا الان دور این چیزا رو خط کشیدم. ولی یه چیزی برام سواله. اول یه چیزایی رو در مورد یه موضوعی که مربوط به دختر عمم میشه رو میگم بعدش سوالم رو میپرسم :)

یه دختر عمه دارم همسن منه. این دختر عمم چون توی خانواده ی سنتی و کمی تا حدودی سخت گیر بزرگ شده و یه جورایی کمبود محبت داره ( دوست ندارم اینو بگم ولی شواهد داره نشون میده:( ) این دختر عمه ی من وقتی 15 سالش بود با یه آقا پسری دوست شدن که نه تحصیلاتی داشت نه کار و باری داشت نه خونواده درست و حسابی داشتن..

با اینکه چارستون پسره سالم بود و خونوادشم نیاز مالی داشتن دل به کار نمیداد. و البته اینکه این آقا پسر خیییلی دروغگو بود مثلا اینکه کافی بود با دختر عمم بحثش بشه اونوقت مثلا فرداش میگفت من بخاطرت خودکشی کردم:/.

خلاصه من هر چی به دختر عمم میگفتم این پسره داره دروغ میگه یا میگفتم پسر درستی نیس حداقل با شرایط الانش بدرد ازدواج نمیخوره دختر عمم قبول نمیکرد.

یه جورایی علاقه چشماش رو کور کرده بود . اینم بگم این آقا پسر از یه شهر خیلی دورتر از ما بودن ولی به دختر عمم قول ازدواج داده بود و هر روز بهش ابراز علاقه میکرد !!!! خلاصه اینا با هم 1 سال و خورده ای دوس بودن تا اینکه دختر عمم دانشگاه قبول شد..

بعد از قبول شدنش این آقا پسر کامل رنگ عوض کرد..حسابی با دختر عمم بد اخلاق شده بود یا مثلا آنلاین میشد اما عمدا بهش پیام نمیداد.. تا اینکه دختر عمم کم کم بخاطر اخلاقای فوق العاده بد این پسره یه جورایی نسبت بهش سرد شد و پیشنهاد کات داد.. پسره هم قبول کرد ( البته خیییییییییییلی پسر کله خریه.. هنوزم که هنوزه یجورایی دختر عممو داره اذیت میکنه با مثلا تهدیدش میکنه که میرم به خونوادت همه چیو میگم ( شماره گوشی عممو داره!)

با اینکه 1 سال از کات کردنشون میگذره.. البته یه جورایی پسره فهمیده که دختر عمم بعد از اون با کس دیگه ای دوست شده واسه همین خیلی حرصش گرفته البته خودش میگه که عاشق دختر عمم بوده و هس که من بعید میدونم ) به هر حال بعد از این پسره دختر عمم با یکی از پسرای فامیلای دورمون دوس شد.. این آقا پسر خیلی پسر همه چیز تمومی بود.. از قیافه بگیر تا خونواده و اینکه دانشجوی پزشکی بود و .. اصلا من فکر نمیکردم این پسره که تو فامیل فقط ذکر کمالاتش هست اهل دوستی باشه!

سر یه قضیه ی اتفاقیم شروع میکنه به پیام دادن به دختر عمم و بعدشم با هم دوست میشن.. این آقا پسر هم به دختر عمم قول ازدواج میده ( راسش من این پسره رو خوب میشناسم میدونم اهل چرت و پرت گفتن و بچه بازی نیس و میدونم دختر بازم نیس و واقعا قصد ازدواج با دختر عمم رو داشتن ) ولی بعد از یه مدتی نمیدونم چرا یهو علاقش به دخترعمم سرد شد و کم کم یه جورایی ازش خسته شده بود و ازش فرار میکرد...

بعدشم با هزار تا بهونه الکی با دختر عمم کات کرد.. دختر عمم بعد از این قضیه نابود شد ولی متاسفانه درس نگرفت.. بعد از این پسره با دو تا پسر دیگم دوست شدن که هر دو مورد به بن بست خورد و بعد از مدتی از طرف آقا پسرا کات شد!

اینم بگم دختر عمم با دو تا دوست پسر اولش اصلا حرفای مورد دار نمیزدن ولی با دو تا دوست پسر آخرش نه.. یعنی از طریق پیام بهم این جور چیزا رو میگفتن ( امیدوارم منظورمو فهمیده باشین.) خودمم اتفاقی وقتی گوشیش رو میداد دستم و پیاماش رو میخوندم فهمیدم.. به هر حال الان دختر عمم با یه آقا پسری به مدت 5 ماه دوست شدن.. دخترعمم حسابی به این پسره وابسته س.. یعنی تا حالا این علاقه ای رو که به این پسره داشته رو به هیچکی نداره ( حتی به دومین دوست پسرش که خیلی دوسش داشت ) یه جورایی مطمئنم عشق واقعیو داره تجربه میکنه..ولی این پسره:((
اهل نماز هست ولی نمیدونم با چه رویی نماز میخونه، رشته و تحصیلات بدرد بخوریم نداره البته خونوادش نسبتا پولدارن.. این آقا پسر هر روز و هر شب به دختر عمه ی من ابراز علاقه میکنه حتی بهش پیشنهاد خونه خالیم داد که دختر عمم چون خیییلی دوسش داشت رفت ( دو تا دوست پسر قبلیشم بهش این پیشنهاد و دادن که دختر عمم قبول نکرد ) کارشون البته به جاهای خیلی باریک فک نکنم کشیده باشه.. با همه ی این اوصاف این آقا پسر چند وقت پیش به یکی از دوستای مشترک منو دختر عمم پی ام دادن.. و شروع به پیام بازی با این دوستم کردن با اینکه این دوستم نه شرایط سرقرار رفتن رو داره نه از دختر عمم خوشگلتره ولی این پسره برا پیام دادن بهش داره جلو همه در میاد..

بارها و بارها با دختر عمم سر این موضوع دعوا کردن ولی پسره اصلا پیام دادن به دوستم رو متوقف نکرده حتی همش به دوستم میگه دوستت دارم ابچی:/.. کنار هر ابراز علاقشم یه آبجی میگه.. حتی چند وقت پیش که مست کرده بودن به این دوستم پیام میده و کلی پیشنهاد بی شرمانه بهش میده :( یه چیزایم اضافه کنم که این آقا پسر با اینکه همش به دختر عمم ابراز علاقه میکنه ولی همش به این تاکید داره که من واسه ازدواج نمیخوامت !!!

و حالا سوالای من ؛

1. این دوست پسر حال حاضر دختر عمم آخه چرا اینجوری میکنه؟ اصلا این دوستم که پسره بهش پیام میده اصلا خوشگل نیس ولی دختر عمم فوق العاده خوشگله ( شاید باورتون نشه ولی خوشگل ترین دختریه که من دیدم ) پس چرا به اون دوستم گیر داده؟ اینم بگم اون دوستمم خودش دوست پسر داره و این آقا پسر هم اینو میدونه

2. چرا دختر عمم با اینکه خیلی خوشگله ولی پسرا انقدر زود ازش خسته میشن ؟ حتی همین دوست پسرشم همش بهش میگه برای ازدواج نمیخوامت! شاید بگین چون این پسرا تنوع طلبن.. شاید یکی دوتاشون اینجوری باشن ولی در مورد اون پسره که فامیلمونه مطمئنم اینجوری نیست ..

بعدشم این جور پسرا تنوع طلبن چون دنبال خوشگلتر راه میفتن ولی من واقعن خوشگل تر از دختر عمم پیدا نکردم  . اینم بگم که هیچ کدوم از دوست پسراش از اینکه دختر عمم قبل از اونا با کس دیگه ای بوده خبر ندارن.. خودم که فکر میکنم چون دختر عمم کوچک ترین غروری نداره اینجوریه چون یجا خوندم که پسرا از دخترای مغرور خوششون میاد (راسته؟)

این دختر عمم در حدی غرور نداره که همش منت دوست پسرشو میکشه..حتی تا حالا نشده با یکیشون 5 دقیقه قهر کنه.. در حدی که همه اینو فهمیدن و به نظر من که حتی این غرور نداشتنش باعث شده اخلاقش تهوع اور باشه .

3. و در کل نگاه شما به اینجور رابطه ها چیه؟

در ضمن اینم بگم این رابطه ای که من گفتم فقط یه مثال بود بد برداشت نکنین که همه دختر پسرا اینجورین..من خودم هزاران دختر میشناسم که قاطی این مسائل اصلا نیستن.. میدونم که الان همتون دارین کلی فحش به مرده و نمرده دختر عمم میفرستین.. ولی خب بالاخره این تو فامیل ما در رفته.. وگرنه در کل خونواده ما اصلا اینجوری نیستن و در پایان مرسی از نظراتتون :)


مرتبط:

راز ازدواج پسرانی با ظاهر معمولی با دختران خیلی زیبا

خواستگاری دارم که از من کمی زیباتر هستند

آیا صبر کنم دختری با چهره زیباتر پیدا کنم؟

دروغی بزرگ با عنوان استانداردها و معیارهایی زیبایی زنان

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

زیبایی دختری که بهم معرفی شده منو ترسونده

یه دختر هم می تونه به خاطر زیبایی پسری رو دوست داشته باشه !

چطور از اومدن خواستگاری که ملاک اولش زیبایی هستش جلوگیری کنم ؟

چرا میگن مرد باید در همه چیز جز زیبایی از زن بالاتر باشه ؟

پسران به دنبال زیبایی هستند حتی اگه مصنوعی باشه ؟

هم کفو در زیبایی کمتر دیده میشه

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میافته؟

برای ازدواج چند درصد به زیبایی صورت دختر اهمیت می دهید ؟

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

زیبایی ظاهری چنین قدرتی نداره !

اگه پسری رو با یه دختر خوشگل ببینم به هم میریزم

چرا باید یه خواستگار خوشگل منو بپسنده ؟

میگن دختره خیلی خوشگله و اصلا تو رو آدم حساب نخواهد کرد

یه دختر خوشگل تو فامیل داریم که خواستگار دزدی می کنه !

راسته که میگن نگه داشتن دختر خوشگل سخته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)