سلام

اخیرا پستی با عنوان میزان رضایت از زندگی متاهلی منتشر شد و توی اون پست مشخص شد که بعضی از زوجین این وبلاگ از زندگی متاهلی ناراضی هستن و دلیل اکثرشون نارضایتی های جنسی و عاطفی بود با هر سطحی از درآمد !
میخوام از متاهلان عزیزی که از زندگی عاطفی شون راضی نیستن درخواست کنم که دلایل نارضایتی خودشون رو توی این پست بنویسن. از اون جایی که توی این وبلاگ هم آقایون و هم خانم های ناراضی داریم شاید بد نباشه که بفهمیم دلایل نارضایتی های جنسی جنس مخالف ما چی هست و شاید از این طریق بهتر بتونیم همسرانمون رو بشناشیم و مشکلات جنسی و عاطفی مون رو بر طرف کنیم .

تا جایی که من از خانم ها که همجنس های خودم هستن شناخت دارم یه خانم در بدترین شرایط اقتصادی هم اگر رضایت کامل از روابط عاطفیش با همسرش داشته باشه احساس خوشبختی میکنه . کسایی که با نظر من مخالف هستن یا هنوز خانم ها رو نشناختن و یا هنوز مجرد هستن و وارد زندگی متاهلی نشدن و نمیتونن زندگی رو از دید یه زن متاهل ببینن .

از کسایی که رضایت جنسی و عاطفی از زندگی شون دارن میخوام درباره خوشبختی هاشون توی این پست حرف نزنن چون بویژه توی مسایل جنسی باعث میشه کسایی که رضایت کافی رو ندارن بیشتر از زندگیشون دلسرد بشن! اما اگر قبلا روابط عاطفی بدی داشتید و با تلاش موفق شدین درستش کنید بیاید و دلایل موفقیت تون رو اینجا بنویسید .


-------------

نکته مهم :

بحث آموزش مسائل جنسی در این وبلاگ از خرداد ماه 97 به دستور فیلترینگ ممنوع شده


مرتبط:

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

چرا بعضی از خانم های متاهل به ما میگن ازدواج نکن !

دخترانی که در سن پایین ازدواج می کنن پشیمون میشن ؟

به خاطر گذشته م حس میکنم شوهرم پشیمون میشه که با من ازدواج کرده

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

میترسم بعدا پشیمون بشم که چرا باهاش ازدواج کردم ؟

میترسم بعد از ازدواج از انتخابم پشیمون بشم

نگرانیم اینه که بعد از ازدواج یهو الکی پشیمون شم

2 سال پیش ازدواج کردم که کاش نمیکردم

از خودم میپرسم چی دیدم تو شوهرم که بله رو گفتم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)