سلام
آقا من یه مشکلی پیدا کرده ام که فکر میکنم مثه یکی از دوستانی بود که پرسیده بود . ببینید من یه دختری همکلاسی عاشقش شدم تقریبا همه چیزمونم بهم میخوره فقط من تنها نگرانیم اینه که بعدا یهو خدایی نکرده الکی پشیمون شم که چرا زود ازدواج کردم ؟

ولی واقعا دوسش دارم دختره هم واقعا عالیه جفتمونم 21 سالمونه من خیلی هم رفیق ندارم که مجردی کنم ولی اگه موقعیتش پیش بیاد حتما رفیق بازی هم میکنم
فقط هی مسائلی رو میبینم که مثلا میگن ما عاشق هم بودیم ولی بعد ازدواج کارشون به طلاق کشیده


مرتبط:

چرا بعضی از خانم های متاهل به ما میگن ازدواج نکن !

دخترانی که در سن پایین ازدواج می کنن پشیمون میشن ؟

به خاطر گذشته م حس میکنم شوهرم پشیمون میشه که با من ازدواج کرده

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

میترسم بعدا پشیمون بشم که چرا باهاش ازدواج کردم ؟

میترسم بعد از ازدواج از انتخابم پشیمون بشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)