سلام
دوستان من یه دانشجو هستم عاشق همکلاسیم شدم اول درخواست ازدواج و با واسطه بهش رسوندم ولی شرط گذاشت که باید محل زندگیمون شهر اون باشه ولی بعد کلا قبول نکرد و گفت اصلا نرم حتی خواستگاری.برا همین من مجبور شدم خودم رفتم جلو و بهش گفتم البته از طریق پیام چون رو در رو خجالت میکشیدم. الان اونم تقریبا قبول کرده ولی خب شرط اولشو هنوز داره  و منم تقریبا مشکلی با رفتن به شهرشون ندارم چون فاصلش دو سه ساعته تا شهرمون.
اون یکم بی حجابه ولی به خاطر  من حاضره چادر سرش کنه اما من دوست دارم خودش به این باور برسه و با اینکه نماز و روزه هم میخونه و میگیره ولی الان احساس میکنم شاید یکم از لحظ اعتقادی فاصله داریم چون من واقعا پسر مذهبی هستم و تا اونجایی که میتونم به اسلام و احکامش پایبندم  ولی گوشه وبلاگ خوندم زنان محجبه و پاکدامن نصیب مردان خوب میشن تعریف نباشه ولی انقدر از خودم مطمئن هستم که  حداقل خیلی از کثافت کاری هایی که میشده رو انجام ندادم بازم میگم حمل بر تعریف از خود نشه و یه ترس و استرسی وجود منو گرفته نمیدونم چه باید بکنم
از طرفی یه کوچولو دماغش روش انحنا داره ولی خب کوچولوئه میترسم بعدا همین باعث دلسردی بشه ولی واقعا احساس میکنم دوستش دارم

و نمیخوام حالا که تا اینجا رفته بهش ضربه روحی بخوره...یه جوریایی انگار تو دلم خالی شده و میترسم اما میگم بازم الان دوستش دارم
فقط فکر اینده منو خیلی اذیت میکنه..که یه دفعه بعدا برام تکراری نشه خدایی نکرده یا اینکه اصلن بعدا پشیمون شم چرا ازدواج کردم یعنی یه جورایی هی تو خودم  همش احساس های متضاده
تو را خدا همه مواردی که گفتمو دقیق بخونین و بعد هر چی نظر دارین بگین... خدا خیرتون بده


مرتبط:

چرا بعضی از خانم های متاهل به ما میگن ازدواج نکن !

دخترانی که در سن پایین ازدواج می کنن پشیمون میشن ؟

به خاطر گذشته م حس میکنم شوهرم پشیمون میشه که با من ازدواج کرده

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

میترسم بعد از ازدواج از انتخابم پشیمون بشم

نگرانیم اینه که بعد از ازدواج یهو الکی پشیمون شم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)