سلام به همگی

راستش من یه مدته ی دغدغه ای پیدا کردم که با مراجعه به سایت متوجه شدم دغدغه خیلی ها هم میتونه باشه و اونم آرامش و به کمال رسیدنه .

البته منظورم به آرامش رسیدن از طریق ازدواج نیست اتفاقا دقیقا برعکسه. از همگی میخوام ی راه حل عملی و ی موج مثبت تو نظرات تون بفرستید برای کسانی که به هر دلیل الان مجرد هستن و آرامش ندارن افسرده ان خسته ان، میخوام کمک کنید یه جوونی که مثل من هنوز نتونسته عشقی پایدار تو زندگیش داشته باشه چه جوری حالش خوب باشه؟

منظورم حال روحی و درونیه .. راستش من خودم ازدواج رو یه راه کمال میدونستم و برای کمال میخواستم ازدواج کنم اما وقتی تو ازدواجم تاخیر افتاد ناخود آگاه این راه برای من شد هدف و همه خوشی ها رو تو ازدواج میدونستم و همش ناراضی بودم و هستم و الان دارم می بینم که افسرده شدم ولی الان دیگه خسته شدم از بس به این مسئله فکر کردم .

دنبال یه راهم که بتونم حتی تنهایی خوش باشم خودم به خودم عشق بورزم و انقدر محتاج یه مرد برای خوشحالی و آرامش نباشم. اعتماد به نفسم رو افزایش بدم و واقعا از درون شاد باشم.

خواهشا دیگه بحث مذهبی و غیر مذهبی نکنید بیاید به عنوان یک انسان به همدیگه کمک کنیم تا میزان رضایتمندی رو از زندگیمون افزایش بدیم حتی وقتی که تنهاییم حتی وقتی که به هر علت خواهان نداریم.  منتظر نظرات سبزتون هستم. راه نشانم دهید ...


مرتبط:

به نظر شما کیف و حال مجردی بیشتره یا متاهلی؟

تو این وضعیت ازدواج رو انتخاب می کنید یا مجردی؟

همسرم از این که با دوستان دوران مجردیم ارتباط داشته باشم ناراحته

شاید پشیمون بشم که چرا مجردی رو انتخاب کردم

از مشکلات مجردی و رفتارهای تلخی که باهاتون شده بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)