سلام

دختری بالای ٢٤ سال هستم با مدرک مهندسی در یک خانواده ثروتمند و دیندار زندگی میکنم. دچار دوگانگی شدم با اینکه خواستگار دارم اما دلم نمیخواد ازدواج کنم بیشتر خواستگارهام رو بخاطر در امد نسبتا کمشون رد میکنم اما جدیدا گاهی به این فکر میکنم که در اینده شاید پشیمون بشم که چرا مجردی رو انتخاب کردم از نوجوانی هم دیدم نسبت به پسرا و ازدواج یکمی منفی بوده نمیدونم میتونم به کسی اعتماد کنم یا نه؟
دوستان عزیزی ک متاهل هستن از تفاوتهای دوران مجردی و نکات مثبت و منفیش بگن.ممنونم


مرتبط:

به نظر شما کیف و حال مجردی بیشتره یا متاهلی؟

تو این وضعیت ازدواج رو انتخاب می کنید یا مجردی؟

چطور در زمان مجردی به آرامش درونی برسیم ؟

همسرم از این که با دوستان دوران مجردیم ارتباط داشته باشم ناراحته

از مشکلات مجردی و رفتارهای تلخی که باهاتون شده بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)