سلام به همه خوانندگان خانواده برتر

امیدوارم همه به این سوال من پاسخ بدید و بتونیم به این نحو حتی شده بار کوچکی از دوش هم برداریم.

سوالم رو بی هیچ حاشیه ای میپرسم؛

توی شرایط امروز مملکت چطوری امید رو در خودتون زنده نگه میدارید ؟ بخصوص جوان ترها ... . من خودم ۲۶ سالمه و گاهی از شدت ناامیدی احساس میکنم نقطه ی پایان زندگی من و هم نسل های من همین جاست دیگه.

وضعیت اقتصادی خراب، بیکاری، خشکسالی و بی آبی، ناامنی و خبرهای بد، خبر اختلاس و دزدی های کلان، عدم تمایل و توانایی جوان ها به ازدواج که منجر به این حس تنهایی عظیم و ترسناک میشه... همه و همه باعث میشن هر روز نا امیدتر از دیروز از خواب بیدار شم.

مدتی هیچ اخباری تماشا نمیکردم و هیچ خبری نمیخوندم تا شاید اینطوری آروم بگیرم ولی متاسفانه  این مسائل آنقدر وارد زندگی مردم شده که راه فراری ازش نیست.

حالا میخوام بدونم شماها چطور امید رو در دلتون نگه میدارید ؟ من که به شخصه به مرز جنون رسیدم، منی که توی عمرم همیشه سرزنده بودم . آخه از هر طرف که نگاه میکنم هیچ خبر خوشی که ذره ای ته دلت رو قرص کنه نیست.

مشتاقانه منتظر جواب هاتون هستم.


بیشتر بخوانید ...

خنثی شدم ، از چیزی نه خوشحال میشم و نه امیدوار

بهم امیدی بدین که بتونم زندگیمو دوباره بسازم

بدون هدف و بدون امید حتی یک ثانیه زندگی کردن هم سخته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)