دل بدست آور که حج اکبر است

از هزاران کعبه یک دل بهتر است

سلام به کاربرهای عزیز و وقت بخیر یک راست میرم سراغ ماجرا که دخترها باید نظر بگذارند اما پسرها هم نظرشون روی چشم ماست.

شما خودتون و فقط بذارید جای من! الان دیگه فرض کنید پسر هستید! خب  دیگه الان بصری هستید! اما به خدا اعتقاد دارید و اعتقاد دارید نباید به دخترها نگاه کنید و اگه حجابشون بد بود سرتو بدزدی! بعضی ها میگند ما تحریک میشیم که من اصلا هیچ وقت این طور نبودم! ( بهتره بگیم توجه البته من میگم چون همه مثل هم نیستند) اما کاری به مردهای دیگه ندارم چطوری اند و دوست دارم زیبایی همسر ام فقط برای خودم باشه!!! یعنی خواسته ی زیادیه ؟ فکر نکنید ظالم هستم و بخوام به زنم بگم برو توی گونی !!!  نه . با همون مانتو هم حجابش رو رعایت کنه خوبه!!!

اما دیگه در جایی که زندگی می کنم دختر با حجاب خیلی کم پیدا میشه!!! و اکثر اون هایی که مانتویی اند بی حجاب اند!!! ( شکلک ناراحت) فکر نکنید این طوری ام که بخوام در مورد دخترها قضاوت کنم و بگم وای دختره بی حجابه فلان و بهمان !!!و آدمی نیستم که خشک مذهبی باشم و نسبت به بی حجاب ها تنفر داشته باشم و اتفاقا بر عکس دوست دارم حرف دلشون رو بفهمم و براشون ارزش قائل باشم و موضوع بحث من از همین جا اصلش شروع میشه .

من کاملا گیج شدم و دیگه نمیدونم چیکار کنم؟

مثلا:

به مامانم میگم فلان دختر توی فامیل که یکم بی حجابه اما چقدر از لحاظ شخصیتی خوبه پس چطوریه ؟ درسته بی حجاب هست و به خودش میرسه اما دوست پسر نداره ( دختر ... بنده هست این خانوم و از من 15 سال بزرگتره . فقط به عنوان مثال گفتم )

و این دختر خانوم که فامیل نزدیک ما هست در یک کلام آدمی خوبیه اما حجابش یکمی غیرت آدمو میبره زیر سوال!!! و کلا مثلا خواهرم که بعضی دوست هاش حجاب شون خوب نیست اما دخترهای بدی نیستند ( از خواهرم پرسیدم که مثلا همچین مورد هایی هست و خواهرم گفتند آره مثلا فلان دوستم این طوریه اما دختر بدی نیست ) و در مقابل دختر هم هست که حجاب داشته باشه و حتی چادری باشه اما چادرش دروغیه .

و مثلا با این که نامزد داره با پسرهای دیگه میپره !!! خواهرم برام گفت توی دانشگاه داریم! و اینو میدونم نباید از روی ظاهر قضاوت کرد. کلا حالیمه .

البته بگم این دخترهایی که کلا میبینی اوضاعش ناجوره و اصلا باید فرار کنی که مشخصه و هیچ. اما منظور من  این هایی هست که ساپورت دارند و موهاشون بیرونه و آرایش نسبتا زیاد دارند !!! اما خوب دخترهایی هستند!

البته من نمیتونم تشخیص بدم  که آدم خوبیه یا نه اما چون توی فامیلمون هست و از خواهرم پرسیدم فهمیدم!

 و دیگه دختر با حجاب نیست!!! ( توی محیطی اطرافم من تازه میخواهیم بریم یک شهر دیگه که اونجا مرکز استان هست و دیگه بدتر!!! و من برای آینده ام نگران شدم!!! چون درسته با تحقیق و رفت و آمد میتونم تشخیص بدم که خوب دختری هست یا نه چون خودم آدم تیزی هستم و توی برخورد اول خیلی چیزها دستم میاد. و میدونم چطوری بدون اینکه از دختر بپرسم بفهمم دوست پسر داشته و چطوریه!

و اینو بگم ما مذهبی هستیم و پدر و مادرم اهل نماز و دعا و ... و پدرم جانباز هستند و من خودم تیپم امروزیه اما اصلا اسلام هم نبود من دوست دارم زیبایی زنم فقط برای خودم باشه!!! و مثلا چند وقت پیش با چند تا از همکلاسی ها قرار گذاشتیم بریم بیرون من تا حالا با اون ها نرفته بودم اما دیگه هم نمیرم چون توی راه آبروی آدمو میبردند و من یکی از بچه ها که جلوتر میرفتیم تا یک وقت فکر نکنند با اون هاییم!

این همکلاسی هام اونقدر توی کار دخترهای ساپورت پوش بودند و نگاه میکردند و در مورد چیزهایی حرف میزدند که من الان نمیتونم بگم !!! سایز فلان جا و ... و بهشون نگاه میکردن تا و اون ها باهاشون چشم تو چشم بشند!
که من اگه یک درصد تا اینجای عمر ام میخواستم با یک دختر ساپورت پوش ازدواج کنم دیگه نمیکنم! چون نمیتونم تحمل کنم همسرم بره بیرون و این همه توی کارش باشند !!! از طرفی هم که گفتم دخترهایی که توی محیط زندگی ما هستند و قرار تازه بریم جای دیگه همه این طوری اند!!! یعنی من اگه خواستم با همچین دختری ازدواج کنم در عرض یک سال پیر میشم! و اینو باز هم بگم فکر نکنید داد و بی داد راه بندازم این طوری نرو فلان ، نکن آخه این طوری که بدتر میشه و از من مسلما میترسه به جای اینکه با من که شوهرشم دوست باشه ازم تازه دور میشه. خطوط قرمز من این هست که همسر ام بیرون از خونه ساپورت نپوشه_ لاک نزنه_ و موهاشم تا میشه بذاره داخل و یعنی خوشم میاد وقتی یک دختر موهاش میاد بیرون یک بار حواسش هست و میذاره داخل.

و دیگه با مانتو اشکالی نداره اما با حجاب و خیلی دوست دارم مانتوهای سر و سنگین بپوشه و ایرادی نیست!  مانتوهایی که یک حالت چهاشونه بودن داره و راست و با جذبه هست! دوست دارم اگه مانتویی هست جذبه داشته باشه اینو بگم که خشک مذهبی نیستم که بخوام بگم باید توی خونه بمونی و جایی نری!! این کار تازه زن رو افسرده میکنه و اتفاقا برای تربیت بچه های خوب مادرشون باید اجتماع رو بشناسه !!! مثلا شغلش معلمی باشه یا مربی ورزش! یک همچین چیزی و خودم دوست دارم توی هر رشته ای دکترا بگیرم و همسرمو هم تشویق کنم به تحصیل اما خانواده رو برای هر دو مون اولویت قرار بدم. من این ها رو گفتم تا بدونید چطوری طرز فکر ام تا بهتر بتونید کمکم کنید و بعد نیاز نباشه توضیح بدم!

میخواستم اینو بپرسم که اگه یک پسری مثل من اومد خاستگاری یک دختری که مثل همون هایی که گفتم بود و به فرد مورد نظر گفتم که دوست دارم زیبایی تون برای من باشه! و دوست دارم حجاب تون این طوری باشه چی میگه ؟ ان شاء الله که دختر با حجاب پیدا کنم ( حتی چادری ) اما توی اون شهر خیلی کم هست و تازه من یک ویژگی دارم و بهتره بگم داریم که از همه ی مذهبی ها خوشم نمیاد! از یک گروه خاصیشون! بهتره نگم!

راستی خودم لباس شاد و شیک و با حجاب مپوشم و ست میکنم و به ظاهر ام اهمیت میدم و حتی به خاکی که روی کفش هام هست که خیلی وسواس دارم روی این که خاکی نباشه و همیشه واکس خورده هست!

حالا با این توضیحاتی که دادم . نظر شما چیه؟ واقعا باید نظر دخترها رو بدونم مخصوصا اگه دختری هست که اینجا اهل ساپورت باشه!

من یکی از دلایلی که توی این سایت موندم این بود که اینو بپرسم چون واقعا دارم دیوونه میشم!!!

نویسنده ی پست : پسر آریایی


بیشتر بخوانید ...

تا حالا تونستید یه دختر غافل از حجاب رو محجبه کنید ؟

چطور می تونم با مانتو یا چادر هم محجبه باشم و هم شیک ؟

می تونم به امید محجبه شدن یه دختر، ازش خواستگاری کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)