سلام و خسته نباشید میگم به همه دوستان و تشکر میکنم که متن من رو با حوصله میخوندید ببخشید طولانی شده .

نمیخوام بحث کنم چرا پسرها اینطوری هستن چون خوب و بد همه جا هست . چون ازدواج سخته شده دختر خوب و پسر خوب کم پیداست . من میخوام از آقایون بپرسم چرا بعضی از پسرها فقط دنبال رابطه جنسی هستند ؟

چرا الا دیگه نگاه نمیکنن دختر زن زندگی هست یا نه ، براتون بیشتر توضیح بدم . من دختری هستم درسته سنم بالا رفته ولی هر کسی به دلایلی خواستگار خوب نداشته من دهه 60 ی هستم ولی قیافم نشون نمیده .

خواستگارهام هم سن پایین هستن بعضی ها مشکل نداشتن بعضی ها قبول نمیکردن به اینش کار ندارم . چرا تا حالا نشده قسمت نبوده چون خانواده ای نیستیم که سخت بگیریم خودم هم اهل دوست پسر گرفتن نیستم . شاغل هستم ولی جدید یک آقا پسری به قصد ازدواج به من پیشنهاد دادن مدتی دوست باشیم تا ببینیم به هم میخوریم .

من با در میان گذاشتن با خانواده باهاشون صحبت کردم این رو در نظر داشته باشید که نگید سخت گرفتی تا حالا ازدواج نکردید خدا شاهد اینطور نبود این آقا کار نداشت 37 سال سن داشت شرایط سنی خوب بود پدرشون فوت کرده بود بقیه ازدواج کرده بودن با مادرش در روستا زندگی میکردن ما در شهر هستیم .

من خدایی با بیکاری و هیچ نداشتن حتی عروسی بگیرن قبول کردم گفتم پسر سالمی هستن برام اخلاق و خوب بودنش مهم بود گفتم بهش فرصت بدم تا خودشون رو جمع و جور کنن فقط یه کار پیدا کنن بتونن زندگی رو بچرخونن . عروسی ساده میگیریم مدتی با هم تلفنی حرف زدیم همه چیز خوب بود بعد گفتن بریم بیرون همدیگه رو ببینیم صحبت کنیم یک روز با هماهنگی خانواده ها تا پارک رفتیم آقا شروع کردن به ایراد گرفتن .

آرایش کم میکنید شلوار لی پوشیده بودم من مانتویی هستم مشکلی نداشتن دوست داشتن مانتو کوتاه بپوشم با شلوار لی جذب تنگ تنگ ، گفتن من به مردم کار ندارم چی میگن دوست دارم جذاب باشی اینا مشکلی نبود به کنار . میخوام بگم چرا بعضی از پسرها به پاک بودن دختر اهل دوست پسر نبودن کار ندارن ؟ اولویت شون تغییر کرده .

بعد گفتن من میخوام تو دوران دوستی رابطه بینمون باشه الان رابطه نباشه بعد تو زندگی نسبت بهتون سرد میشم چون الان که شما رو دارم استفاده نکنم تا بعد سرد میشم ، گفتن مادرم جمعه ها خونه نیست بیا خونه ما من قبول نکردم به من گفتن آدم سردی هستی این میشه سرد بودن دختر چون شخصیتم قبول نکرد برم خونه هنوز بین ما چیزی نیست ، بهم خورد بین ما ، چون گفتن نمیتونن ادامه بدن .

ولی اگه بخوان زن بگیرن در صورتی که همه چیز داشته باشن منو انتخاب میکنن گفتن زن زندگی هستی ولی کنار نمیای قبلا ازداج رابطه جنسی داشته باشیم . خیلی معذرت میخوام از پشت میخواست ، من فقط از این ناراحتم چرا جامعه ما این طور شده ، بعضی پسرها چشم خودشون رو بستن فقط دنبال رابطه جنسی هستن ، بعد میگن زندگی رو سخت نگیرد ، آسون بگیرید همه چیز درست میشه .

پس چرا این آقا با من این کارو کرد ؟ منی که تا حالا با پسری دوست نبودم شما بگید دختر نخواد رابطه جنسی تو دوره آشنایی داشته باشه آدم سردی هست بدرد زندگی نمیخوره ؟ من فقط خواستم با کسی که ازدواج میکنم وارد رابطه بشم اونم وقتی بهم محرم شدیم نه تو دوران دوستی یا آشنایی قبل ازدواج .

عقد کرده نبودیم که از من درخواست داشت ، گذاشت و رفت . من اشتباه کردم به نظر شما دوستان ؟


مرتبط با داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج:

از کجا میتونم بفهمم خواستگارم قبلا رابطه جنسی داشته یا نه؟

از کجا بفهمم خواستگارم از نظر فکری و جسمی باکره است ؟

در خواستگاری چطوری بپرسم که رابطه جنسی داشتی یا نه ؟

با هیچ منطقی نمی خواند که پیش از من رابطه جنسی داشته باشد

منو تو عاشقیم پس به هم محرمیم، عشقت رو با رابطه جنسی ثابت کن !

پسرها در دوستی از دختران فقط رابطه جنسی می خوان !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)