سلام

رفقا ، دوستان و خانوم ها ؛ یه سوال دارم ازتون

آدم ها توی سن جوونی مثل من که 19 سالمه حس حال عاشق شدن رو دارن ، من خودم به این نتیجه رسیدم که سمت دختری نرم تا وقتی درس، دانشگاه و ... تموم شد پول ها جمع شد بعد برای خواستگاری کسی اقدام کنم . منتهی توی همین خانواده برتر خیلی پست ها دیدم که با عشق ازدواج نکردن و آرزو کردن کاش توی سن کمتر عاشق میشدن و با اون ازدواج میکردن .

درسته الان نباید فکر مشغولی این چیزا باشه ، اما خب میگم نکنه بشه 27 28 سالم به حرف اون عزیزا برسم و حسرت بخورم که سمت کسی نرفتم . از طرفی هم به نظر خودم دختر اگه دختر عاقل و سالمی باشه سمت دوستی نمیره و خب فقط به خواستگاری واکنش نشون میده ، و از اون طرفم یه پسر با سن کم امکان خواستگاری نداره و خودمم خواستگاری با دست خالی رو اصلا قبول ندارم .

بعضی وقتا میگم نکنه این بی تفاوت بودنه ، اینکه وقتی از کسی خوشم میاد سمتش نمیرم ، انداختم چند سال دیگه با دست پر ، اون موقع با یه کسی ازدواج کنم بدون عشق و علاقه . از طرفی چون فرصت ها رو از دست دادم مثل دانشگاه و ازدواج یه جورایی شبیه سنتی میشه و خب چون آدم معمولی هستم با قیافه معمولی قد متوسط 174 چشم ابرو مشکی .

خب بعیده کسی عاشق چشم و ابروم بشه ، روی شرایط مالی فلان زوم نکنه ، با اینکه اونم معمولیه ، نظرتون چیه ؟ هدفم اینه یه زندگی خوب پر از عشق علاقه تشکیل بدم چند سال دیگه نمیخوام راهم رو اشتباه برم . به نظرتون کار درست چیه؟ خانومایی که اینجوری بودن الان شوهرشون رو دوست دارن؟

مرسی از همه ک نظر میدن ، راه درست به نظرتون چیه ؟ بهترین شیوه ازدواج چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)