سلام

بچه ها واقعا من یه موضوعی رو نمیتونم درک کنم. چرا اینقدر به آموزش مسائل جنسی تو خانواده های ما اهمیت داده نمیشه.
چرا من به عنوان یک دختر باید مسائل جنسی رو از هر جا و هر کسی به غیر از مادرم یاد بگیرم و بفهمم؟ من نمیخوام اینجا مادرم رو متهم کنم ولی بعضی وقت ها از دستش شاکی میشم. و میدونم این تنها من نیستم که این جوریم بلکه فرهنگ جامعه ما ایجاب کرده این مسئله رو . من نویسنده پست " به تجاوز فوبیا پیدا کردم " هستم .

الان که دارم فکرش رو میکنم می بینم چرا اون موقعی که من به بلوغ رسیدم مامانم نیومد مکانیسم بدن یه دختر رو برا من توضیح بده ؟ چرا هیچ کس به یه دختر نوجوون نمیاد توضیح بده که تو پرده ی بکارت داری ؟ که یه وقت خدایی نکرده از روی کنجکاوی یا هر مسئله دیگه اتفاقی برای بکارتش نیفته ؟ حتی در مورد پریود شدن ...

چرا یک مادر نباید برای دخترش توضیح بده که تو قراره از فلان موقع به بعد هر ماه عادت ماهیانه بشی.؟

باور کنید من با خیلی از دوستام که صحبت کردم درباره اولین باری که پریود شدن این قدر بیچاره ها ترسیده بودن و فکر کردن چه اتفاقی براشون افتاده که حتی به مادرهاشونم نگفتن ، سعی کردن یه جوری جلوی این خونریزی رو بگیرن ...

نمیگن همه مادرها ولی هستن کسایی که این مدلی هستن و اصلا در مورد این چیز ها با دختراشون صحبت نمیکنند.

خب برای مثال چرا من دختر به بلوغ رسیده نباید اینا رو از مادرم بشنوم و برای فهمیدنش به هزار و یک سایت و فیلم و رمان سر بزنم . و از طریق بد یاد بگیرم ؟ و آخرش خدایی نکرده به گناه بیفتم . خب همون مادر نمیتونه تو دوره نوجوانی تا یه حدودی برای دخترش توضیح بده ؟

یا اینکه من اگه نرفته بودم رشته تجربی و این چیزا رو نمیخوندم باید از روی جک ها و داستان های سکسی این مطالب رو میفهمیدم ؟

اگه یک روزی اتفاقی من وبلاگ خانواده برتر رو پیدا نمیکردم تو سن نوجوونی ، معلوم نبود تا کی به خودارضایی ادامه میدادم در صورتی که اصلا نمیدونستم چیه ؟

این یه حقیقت تلخه ولی واقعا من نمیدونستم تا چند سال پیش دارم خودارضایی میکنم تا اینکه اتفاقی اومدم تو این وبلاگ و فهمیدم ااااای داااد و بیداااد که من چه اشتباهی کردم. فقط هر لحظه میگفتم اگه به بکارت من آسیب میرسید چه کسی پاسخگوو بود.! از اون روز تا حالا که اومدم خانواده برتر اصلا زندگیم تغییر کرده . فقط خدا رو شکر میکنم که اینجا رو پیدا کردم.

الان هم نه اینکه مادرم رو مقصر بدونم نه اصلا ، ولی همش میگم چرا یه مادر نباید این مسائل مهم رو به دخترش یاد بده ؟ حالا مسائل جنسی نه ولی در حد بکارت و اینا که لازمه به خدااا.

خواهشا اگه این پست رو میخونید و دختر دارید به این مسائل توجه کنید. میدونید بی اهمیت دونستن این مسائل میتونه چه سرنوشت تلخی رو برا دخترتون رقم بزنه ؟ میدونم گفتن این مسائل برای نوجوون کار آسونی نیست اما اگه گفتنش یک مشکل ایجاد میکنه نگفتنش ده تا مشکل ایجاد میکنه .

من خودم تو نوجوونی  وقتی دیدم این رمان ها داره یه چیزایی رو که من ازش بی خبرم بهم یاد میده خب هی بیشتر میخوندم و بیشتر یاد میگرفتم ... تا الان که رسیدم به بیست و خورده ای سالگی و الان فقط تاثیر بد اون رمان ها برام مونده ...

من تو سن 16 سالگی برام خواستگار اومد و اگه نظر منفی خودم نبود شاید ازدواج انجام شده بود چون خانوادم راضی بودن اما در صورتی که مادر من یک بار در مورد ازدواج و زندگی زناشویی هنوزم که هنوزه برام حرف نزده چه برسه به اون موقع و الان میبینم من اون موقع هیچ درکی از زندگی زناشویی نداشتم و اگه قبول کرده بودم چه اتفاقی برام میفتاد واقعا؟

فکر نمیکنم فقط مادر من این جوری باشه چون از بقیه مسائل خیلی با هم دوست هستیم و بهم نزدیکیم ضمن اینکه من تک فرزند هستم و با پدر مادرم اختلاف سنی خیلی زیادی ندارم ...

کسی میتونه جواب سوال های منو بده و منو آرومم کنه ؟

من دارم اشتباه میکنم و توقع بی موردی داشتم و دارم ؟!


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

نگران عواقب خودارضایی دختر 9 ساله ام هستم

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)