سلام 

پیشنهاد میکنم خانوم ها اینو بخونن .نویسنده این متن ایرانی نیست خارجیه و کتاب هاش جزو پرفروش ترین کتاب های روانشناسیه ،خانوم ( باربارا دی آنجلیس )

" طعمه مردان اجق وجق

پرسش: چرا همیشه خواستگارام اجق وجق و نامناسب‌اند؟ 
باربارا دی آنجلیس می گوید: 
«در مشاوره ام زنی مدام شکایت می‌کرد که نمی‌توانم مرد مناسبی را برای ازدواج بیابم. فقط مردان نامناسب آن هم برای ارضای هوس جذبم می‌شوند. این اتفاق غیر منتظره نبود با این که او منظور بدی نداشت ولی پوشش زننده و آرایش غلیظ و موهای تافت زده او به سبک زنان هرزه و فاسد بود.

پوشش باید متناسب با عقلانیت باشد. خواستگار را شیفته تفکر و اندیشه خود کنید که ماندگار تر از زیبایی است و در طول زمان عمیق تر و وسیع تر می‌شود. البته آراستگی و ‌پوشش مناسب و زیبایی متعادل هم به جای خود لازم است. خود را در حد کالای جنسی معرفی نکنید وگرنه بعد از فروکش کردن شهوت او گرفتار کوری جنسی می‌شود و از چشمش می‌افتید و این یعنی مراسم دفن و ختم یک وصال و عشق هالیوودی.»

پی نوشت:
رک: قوانین واقعی یک ازدواج، ص 140 و 172. "

 انصافا خدا وکیلی ببینین چی گفته؟

گفته خودتون رو کالای جنسی درست نکنین ، ببین حتی بزرگترین روانشناس جهان هم همچین حرفی میزنه!!! بعد اون وقت یه عده میان خودشون رو به نمایش میذارن، آرامش روانی جامعه رو برهم میزنن بعد میگن بدن خودمه ! خواهر من بخدا به پیر به پیغمبر من جوون اذیت میشم اینطوری لباس میپوشی اینطوری، آرایش میکنی . خدا ما مرد ها رو این جوری آفریده، با این شهوت خلق کرده .

مردی که بگه من با دیدن این زنا تحریک نمیشم و اذیت نمیشم باید بره خودشو به دکتر نشون بده چون مریضه ( اینو دارم جدی میگم ) .

خواهر های محترم ما مرد ها تصویری هستیم یعنی با تصویر تحریک میشیم. هر چیزی که مربوط به تصویر باشه ( واسه همینه که مخاطب های فیلم پورن بیشتر مرد هستن چون همش تصویره احساسات توش دخیل نیست ) .

من چقدر زمین رو نگاه کنم هان ؟ بگین چقدر؟ چقدر گردنم 90 درجه باشه زل بزنم به کفاشم؟ یعنی من حق ندارم دو رو برم رو نگاه کنم چون شما میخواین راحت باشین؟ این طور که نمیشه! بخدا پدرم در اومده ، یه کم واسه خودت ارزش قائل باش ، این زیبایی تو به تو و شوهرت تعلق داره نباید هر چشم ناپاکی ببیندش ، زیبایی خودت رو با چشمای هیز تقسیم نکن ، این کار عین این میمونه که شوهرت بره به هر دختری ابراز احساسات کنه! دقیقا همون حسی که به تو دست میده به شوهرتم دست میده موقعی که تو اینجوری میگردی .

محض رضای خدا به فکر ما باشین ، شما رو به خدا قسمتون میدم منی که الان شرایط ندارم زن بگیرم دارم به هر نحوی خودمو کنترل میکنم ، سرم تا ته پایینه که یه وقت شماها رو نبینم ولی اتفاقی که می بینم! وقتی می بینم بهم فشار میاد بدجور هم فشار میاد میدونی چرا؟ چون نه میتونم گناه کنم نه میتونم ازدواج کنم مجبورم خودمو نگه دارم میفهمی من جوون مجبورم .

بذار یه چیزی رو رک بگم ، خانوما موقع بیرون اومدن از خونه هر چی بیشتر آرایش میکنن یعنی اینکه از اعتماد به نفس کمتری برخوردار هستن!!! این یه قانون روانشناسیه . اعتماد به نفس چیزیه که از درون میاد نه از بیرون .


بیشتر بخوانید ...

دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید

ارضا شدن با دیدن صحنه های تحریک آمیز در خیابان

کسی که با نوع لباس پوشیدنش تحریکم کرد رو روز قیامت نمی بخشم

چطور کمتر تحریک بشم تا بتونم یه کم زندگی کنم ؟

تحریک پذیری آقایون به نوع نگاه شون بستگی داره ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

تجربیات مجردها در مورد کاهش سریع سطح تحریک

رفتار خانومها از پوششون میتونه تحریک کننده تر باشه ؟

به نظر شما پوشش من تحریک کننده است ؟

تاثیر پوشش در خارج و داخل ایران روی تحریک مردان

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

خدایا منو ببخش که باعث تحریک بقیه می شدم

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

چه بپوشیم که شما تحریک نشید ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)