سلام- متولد 68 هستم

8 سالی است که سه جا کار می‌کنم،خانه هم خریدم.

به دنیا که آمدم شکاف کام داشتم که به اصطلاح لب‌ شکری می‌گویند و بینی‌ام هم انحراف دارد.

بیشتر از 20 جا با خانواده رفتیم خواستگاری و هیچکدام حاضر نشدند زنم شوند.

شغلم روزنامه نگار است و در مجلات هم کار می‌کنم.

آدم مذهبی هستم؛ نماز می‌خونم- روزه‌ می‌گیرم - هیات می‌روم

اهل رفیق‌ بازی نیستم.

سیگاری نیستم.

دنبال دختر بازی نبودم.

ولی همه دخترا پسر خوشگل می‌خوان- من زشت هستم - کچل هم شده‌ام.

تمام تلاشم این است که هرچه سریع ازدواج کنم اما کسی زنم نمی‌شود.

.بگین من چی کار کنم؟


مرتبط :

مشکلات ازدواج پسر در سن بالا

داستانی از ازدواج یک پسر بالای چهل سال

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

تجربه ازدواج در سن بالا

پسران 30 ساله حوصله عاشقی کردن دارن ؟

آقایون با سن بالا بعد از ازدواج حریص ترن یا قدردان تر؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)