سلام دوستان

بنده 33 سالم هست، یادمه از همون ابتدای جوانی آرزوی ازدواج داشتم تو رویاهام در کنار همسر فرضیم خوش میگذروندم به شدت هم گرم مزاج بودم، ولی مشکل اینجا بود که شپش تو جیبم قاپ مینداخت از همه لحاظ بدبخت بودم هیچ پشتوانه ای هم نداشتم، خودم بودم و خودم.

اینقدر کار کردم، حمالی کردم، ذلالت کشیدم، از سیگار فروختن لب خیابون بگیر تا نظافت خونه ی مردم ، دست فروشی و انواع و اقسام حمالی ها، خلاصه هیچ کاری واسم عار نبود یعنی در اصل غروری واسم باقی نمونده بود. 

تا اینکه رفتم تو بازار با چند نفر آشنا شدم خدا رو شکر خیلی خوب شد اون جا واسم در کنار کار درسمم ادامه دادم، اما مشکلم اینه که با وجود سرمایه زیاد، تیپ و ظاهر خوب، همسر خوبی هم گیرم اومده مثل خودم سختی کشیده و خود ساخته ( فعلا عقد هستیم)، ولی اصلا خوشحال نیستم. اصلا بهم خوش نمیگذره اگر همین فردا هم بمیرم فقط و فقط دلم واسه مادرم میسوزه و این همه زحمت و سختی که کشیدم وگرنه اصلا به زندگی علاقه مند نیستم.

یه سری اخلاق هم دارم که خیلی عذابم میده مثلا؛

چرا نمیتونم عاشق همسرم باشم؟ چرا با این همه خوبی، هیچ وقت نفهمیدم عشق چه جوریه؟ اینقدر دوست دارم جای جوان های امروزی که عاشق میشن باشم. خیلی خیلی دوست دارم طعم عاشقی رو بچشم، به همسرم گاهی حسودیم میشه که یک شبه به همه چی رسیده خیلی راحت.

چند روز متوالی که همسرم منزل ما هست خسته میشم دوست دارم زودی بره خونه شون، دوباره تنها باشم عادت کردم به تنهایی. حوصله بیرون رفتن ندارم، حوصله رفت و آمد با خانواده همسرم رو ندارم ، حوصله بچه ندارم، کلا حوصله هیچ چیز یا شخص اضافه ای رو تو زندگیم ندارم.

خیلی سخت گیرم حساس هستم روی رفتار و احترام و ... جوری که بنده خدا چیزی بخداد بگه کلی سبک سنگین میکنه تا بگه، 17 سال سرکوب میل جنسی، دیدن فیلم پورن، خودارضایی ... .

اگه ازم سوال کنن توی این 33 سال، 33 روز نام ببر که خیلی بهت خوش گذشته واقعا ندارم بگم، شما جای من بودید چیکار میکردید، چه تغییری توی زندگی تون میدادید که بهتون خوش بگذره ؟

پیشاپیش ممنون

 

مرتبط :

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

تجربه ازدواج در سن بالا

پسران 30 ساله حوصله عاشقی کردن دارن ؟

آقایون با سن بالا بعد از ازدواج حریص ترن یا قدردان تر؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه)