با سلام خدمت هموطنان عزیزم

در این پست می خواهیم کمی از پوشش و حجاب بنویسم . هدف از نوشتن این پست راه انداختن بحث های ماراتنی نیست، قصد هم نداریم بگیم این نوع پوشش خوبه یا مثلا اون یکی بده یا ...

نمی خواهم بحث راجع به لزوم پوشش  در جامعه حرف بزنیم ، گفته ها قبلا گفته شده و خیلی در این مورد تو این وبلاگ و جاهای دیگه نوشتیم و خوندیم و گفتیم و شنیدیم .

روی صحبت بنده با اون دسته از خانم های غیر چادریه که با پوشش چادر مخالفت ایدئولوژیک ندارند  ، یعنی اگه چادری نیستند ، با چادر مشکلی هم ندارند و عدم استفاده از چادر رو دلیلی برای اعتراض به شرایط موجود نمی دانند .

 خوب حالا که مشخص شد جامعه هدف ما چه کسانی هستند ، می خواهیم از روز شنبه هفته آینده مورخ پانزدهم مهر ماه سال جاری به مدت  پانزده روز این خانم ها محبت کنند و به طور آزمایشی از پوشش چادر استفاده کنند ( حالا هر نوعی از چادر که خواستند اعم از چادر سنتی ، قجری ، ملی ، دانشجویی ، عربی و.....) بعد از پانزده روز استفاده از چادر ( یعنی یکم  آبان ماه یا یکی دو روز دیرتر ) در این وبلاگ در یک پست جداگانه می آییم  از تجربه های خودمون می نویسیم ، از برخوردهای خانواده ، فامیل ، اطرافیان ، همکلاسی ها ، همکاران و ... کلا از تجربه های جدیدی که در این دو هفته راجع به این پوشش  برای ما اتفاق افتاده ، بحث و تبادل نظر می کنیم .

من به عنوان نویسنده پست به هیچ ارگان و سازمانی وابسته نیستم و این طرح هیچ  منفعت مادی برای بنده ندارد و نخواهد داشت .

یکبار دیگر تاکید می کنم نمی خواهیم بحث های ماراتنی راه بندازیم ، جامعه هدف مشخص است ، حال آن هایی که مخالفت ایدئولوژیک با مسئله حجاب در ایران دارند، نیایند بگویند خانم های چادری دو هفته چادر خود را کنار بگذارند ، ما هم دو هفته چادر سر می کنیم و ...


مرتبط:

سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره...

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

احساس میکنم به چادرم علاقه ی قبلی رو ندارم

می ترسم بی حجابی ها باعث بشه از چادرم بدم بیاد

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

من نمیخوام چادر سر کنم

نکنه منم جزء کسانی هستم که چادر و چادری بودن رو ضایع میکنن؟

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

چادری ام و توی مدرسه مسخره میشم

چادر منو چاق نشون میده

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

دو دغدغه ی ذهنی یه دختر چادری

بعد از چادری شدن، اعتماد به نفسم گرفته شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های مخالف حجاب کامل (۸ مطلب مشابه)