سلام
دوستان من شدیدا عذاب وجدان گرفتم میشه راهنماییم کنید؟
تو همین سایت دیدیم که خیلی از کاربرا که با حجاب موافق نیستند و از افراد مذهبی"چادری" هم دل خوشی ندارند.توی نظرهاشون گفتد که :"اینقد چادر چادر نکنید و همین افراد چادری هم هر غلطی میخوان میکنند و پشت چادرشون قایم میکنند"
حالا باتوجه به این موضوع:
خانواده ایی داریم  معمولی یعنی نه مذهبی نه  غیر مذهبی.ولی به حجاب (چادر) اهمیت خاصی میدن به طوری که 70% خانواده بابام و 90% خانواده مامانم به طور کامل چادری هستند.
(و اینم بگم که مامانم برای حجاب من  حساسیت بیشتری نشون میده تا بابام)
من خودم چادر رو انتخاب کردم به صورتی که از ته قلبم از چادری بودن راضی هستم بخوص توی کوچه بازار ها در مقابل نگاه های هوس آلود برخی آقایون.(شاید چادر رو دوست دارم به خاطر امنیتم!!!! واقعا نمیدونم)
در ضمن همیشه سعی کردم وقتی چادر سرم هست به طور کامل حجابمو رعایت کنم به خاطر اینکه اعتقاد دارم نباید هیچوقت کسی از چادر زده بشه به خاطر رفتار برخی از افراد چادری.باورم این بوده که تا چادر هست باید حجاب کامل رعایت بشه!

اما اینجا یه مشکلی هست و اینکه من چادر رو به خاطر نداشتن راحتی بعضی موقع ها سرم نمیکنم.منظورم موقع هایی که میرم پارک و تفریح و مسافرت.و از اونجایی که بابام هم اصرارش برا سر کردن چادر فقط در محیط های خانوادگیه (مخصوصا خانواده مادرم) هیچ تذکری بهم نمیدن ومنا آزاد میذارن میتونم بگم هیچوقت نه تنها چادر در مسافرت ها سرم نکردم بلکه شاید نتونستم حجابمم رعایت کنم!
حالا چند وقته از این موضوع ناراحتم که نکنه منم واقعا جزء همون دسته افرادیم که چادر و چادری بودن رو دارن ضایع میکنن. و نکنه من هم شامل اون افرادیم که بعضی از کاربرا گفتند!
میشه راهنماییم بکنید؟
یعنی من هنوز به چادر اعتقاد قلبی قلبی از اون نوعی که فقط برای خداست پیدا نکردم؟؟
ممنون

مرتبط:

سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره...

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

احساس میکنم به چادرم علاقه ی قبلی رو ندارم

می ترسم بی حجابی ها باعث بشه از چادرم بدم بیاد

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

من نمیخوام چادر سر کنم

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

چادری ام و توی مدرسه مسخره میشم

چادر منو چاق نشون میده

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

دو دغدغه ی ذهنی یه دختر چادری

بعد از چادری شدن، اعتماد به نفسم گرفته شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)