سلام

من ١٨سالمه و ازدواج کردم خودم و شوهرم اهل تهرانیم ولی به دلیل ماموریت شوهرم ٣ سال باید تو یکی از شهرهای جنوبی کشور زندگی کنیم. من خودم یه دختر محجبم و چادرمو خیلی دوست دارم بخدا ولی مشکلم اینه که زنای اینجا فوق العاده بدحجابن حتی خیلی افتضاح تر از تهران جوری که وقتی برای اولین بار با شوهرم رفتیم بیرون داشتم شاخ در میاوردم از بی حجابیشون .

حس میکنم اونام وقتی منو میدیدن تعجب میکردن جون فقط من تنها چادری ای بودم که رو گرفته بودم. اینم بگم که کلا تو این چند ساعتی که بیرون بودیم شاید ٥ نفر چادری دیدم. بقیه بدون استثنا قرتی بودن و یکی از یکی بدتر.

حالا از اون روز تا حالا اصلا دلم نمیخاد بیرون برم و بازم از این زنا ببینم از یه طرفیم میترسم تو حجابه خودمم تاثیر بذاره و به مرور از چادرم بدم بیاد. تو رو خدا شما کمکم کنید. بالاخره همیشم که نمیتونم تو خونه باشم باید باهاشون زندگی کنم. به راهنماییاتون نیاز دارم تو رو به این ماه عزیز کمکم کنید.

مرتبط:

سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره...

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

احساس میکنم به چادرم علاقه ی قبلی رو ندارم

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

من نمیخوام چادر سر کنم

نکنه منم جزء کسانی هستم که چادر و چادری بودن رو ضایع میکنن؟

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

چادری ام و توی مدرسه مسخره میشم

چادر منو چاق نشون میده

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

دو دغدغه ی ذهنی یه دختر چادری

بعد از چادری شدن، اعتماد به نفسم گرفته شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)