سلام

پسرم و مجرد . یه سوال داشتم.

دختر خانم ها به دلیل تغییرات هورمونی که براشون اتفاق میافته و فکر کنم به صورت دوره ای و ماهیانه باشه ( ببخشید اطلاعاتم یه مقدار در این زمینه کم یا شاید ناقصه برا همین دارم سوال میپرسم.) اخلاقیاتشون عوض میشه.

مثلا یه روز بهت میگن دوست دارم روز بعد میگن حوصلتو ندارم .البته نمیخوام اینجا برتریت زن یا مرد رو مطرح کنم بد برداشت نکنین.

ولی با این تغییرات اخلاقی که هیچوقت نمیشه اونا رو فهمید و درک کرد، باید چیکار کرد ؟! ناگفته نماند تو دوستی با دخترها چون همیشه تو خوشی ها با همیم ممکنه کمتر این اخلاق رو شاهد باشیم. ولی بعد از یه مدت که طرف صمیمی تر بشه و بتونه خواسته هاشو رک بیان کنه این مشکل به وجود میاد که بارها شاهدش بودم.

فکر میکنم به خاطر همین تا الان دوستی پایداری که بیش از یه سال طول بکشه نداشتم و مجبور شدم دنبال آدمای مختلفی بگردم که این طوری نباشن ولی بعد فهمیدم این مشکل دست خودشون نیست و همه دخترها اینطورین و اینکه با پسرا اصلا این مشکلو نداشتم.

مثلا با پسری که از بچگی با هم دوستیم با اینکه از لحاظ ظاهری تا الان کلی تفاوت کرده ولی واقعا همون شخصیتی رو داره که میشناسم. حتی دوستای پسری که بعد از چند سال اونا رو میبینم، طرف به قول معروف واسه خودش گنده و سیبیل کلفت شده ولی وقتی با هم حرف میزنیم میبینم همون آدمه و میتونم درکش کنم، یه شخصیت ثابت که آدم میدونه باهاشون چطوری برخورد کنه.

شاید این جمله معروف که میگن: مردا همشون بچه هستن به خاطر همینه. حالا دنبال همین شخصیت تو دخترا بودم که پیدا نکردم، آخه یه روز خوشحالن یه روز عصبی یهروز ناراحت یه روز پر انرژی یه روز بی حال و ...

البته همه انسان ها اینطوری هستن و احوال آدما همیشه در حال تغییره، بحثم اینه دخترا انگار زمانی که ناراحتن یه آدم دیگه میشن ، نمیشه درکشون کرد و وقتی میخوای دلداریشون بدی انگار داری با یه آدم دیگه حرف میزنی و از شخصیت قبلیشون اثری نیست. در حالی که پسرا اینطوری نبودن و همیشه تو ناراحتی ها با توجه به شناختی که ازشون داشتم تونستم کمکشون کنم. ( شاید برا همینه میگن دخترها وقتی ناراحتن نیاز به حل مشکل ندارن و فقط باید بهشون گوش بدی !)

مثلا یه جمله ای رو از خانمی در بازه های زمانی مختلف وقتی میپرسم نحوه پاسخگویی از زمین تا آسمون فرق میکنه در بعضی موارد حتی نظرشون هم تغییر میکنه که این رو هم ناشی از همون مشکل میدونم.

حالا سوالی که دارم اینه نظر به اینکه این وضعیت رو نمیتونم تحمل کنم میخوام بدونم بعد از ازدواج تا چه سنی در خانم ها این تغییرات هورمونی ادامه پیدا میکنه ؟ و آیا رابطه جنسی روی اون تاثیر داره یا نه ؟ در این زمینه اگر کتابی هست لطفا معرفی کنید.


مرتبط:

ریزه کاری هایی از جنس محبت و توجه به خانم ها در دوران پریود

خوردن هندوانه، ترشی، ماست ،خربره ،سیر و لبنیات در دوران پریود

شما دوره ی پریودتون رو چطور حساب میکنین؟

آیا پریود زن ها را بی حوصله می کند؟

علائم و اثرات روانی پریود در خانم ها و آقایان!

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )

زمان عادت ماهانم اصلا مشخص نیست

چکار کنم زودتر پریود بشم؟

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

خوردن غذاهای سرد در زمان پریود ضرر داره ؟

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)