من امروز کلی پیاده روی و یه سری مسائل استرس زا داشتم. که آخرش یه دل درد شدید گرفتم که به گریه کردن افتاده بودم. فکر میکردم دل پیچه گرفتم و مربوط به غذایی هست که خوردم ولی دردش شبیه درد زمان پریودم بود. رسیدم خونه دیدم لباس زیرم خونی ...

نگرانم چون یه هفته پیش از پریود تازه پاک شدم. این اولین باره که یه همچین اتفاقی میافته واسم.(ضمنا مجردم هستم و بیست و خورده ای ساله)

تا حالا چنین مشکلی پیدا کردین خانوم ها ؟


مطالب مرتبط:

به فاصله ی 8 روز دوباره پریود شدم

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

هر ماه سه 3 بار پریود میشم

علت های سه بار پریود شدن در ماه

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)