سلام بچه ها

من 1 ماهه دارم این وبلاگ رو دنبال میکنم. امروز خودم به مشکل خوردم کمکم کنید.

1 ساله عقدم همیشه دو روز پریودیم جلو می افتاد الان 2 روز از تاریخش گذشته ولی نشدم خیلی نگران بارداریم . هر چی فکر میکنم کار خطایی نکردم . چکار کنم زودتر پریود بشم؟ فقط زود جواب بدید


مطالب مشابه :

از شهریور تا الان پریود نشدم، عادیه یا مشکلی دارم ؟ 

ممکنه خانمی پریود منظمی داشته باشه ولی تخمک هاش صفر باشه ؟

برای جلوگیری از پریود قرص خوردم ولی ...

علائم حاملگی و پریودی رو دارم اما هیچ خبری نیست

بر خلاف قبل، الان خون های پریودم با تاخیر خارج میشه

اثرات و علائم جسمی پریود در خانم ها و آقایان

پریودیم رو نزدیک 20 روزه عقب انداختم

کسی که پریودش نامنظم باشه باردار نمیشه ؟

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )


برترین مطالب خانواده برتر :

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

دختران، تو رو خدا ساپورت نپوشید

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)