سلام به دوستان عزیز خانواده برتر
دوستان میدونم مشکل ازدواج دخترا و پسرا جزء مشکلات اکثر جوونای ایرانی مخصوصا دهه ی شصتی هاست ... یه سوالی برام پیش اومده لطفا سرزنش نکنید که از عالم آدم دلم خونه...
من مشکل ازدواج دارم ... نه خواستگار آنچنانی دارم و حتی از اونای که میان هم فراری ام . چند وقت پیش به خواسته یکی از دوستان اسمم رو یه یه سید بزرگواری دادم برام محاسبه انجام بدن یا همون سر کتاب باز کنن برام ... بهم گفتن ( از دو نفر قابل اعتماد پرسیدم ) من همزاد دارم .
چون اون همزاد به من مایله  نمیذاره نه کسی از من خوشش بیاد و نه من از کسی خوشم بیاد ... خواستم ببینم یه همچین موردی تو خودتون ، فامیل و آشنا بوده آیا ؟ چیکار کردن مشکلشوون حل شد؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید...
خواهشا نگید ازدواجم آش دهن سوزی نیست و اینا ... هر چی دنبال چاره گشتم چاره ی کارم ازدواجه... آخه من مادرم فوت شدن . پدرم هم میگن میخوان خونه ی کوچیکی که داریم و بفروشن و زن بگیرن به من میگن برم برای خودم خونه بگیرم .
منم هیچ پشتوانه ای ندارم جز خدا و یه کار نیمه وقت که کل حقوقم اجاره یه خونه نمیشه چه برسه به چیزای دیگه ... 

خواهشا هم برام دعا بفرمایید هم راهنماییم کنید.

مرتبط با بخت گشایی:

تجربه شما از سوره احزاب برای بخت گشایی

ختم قرآن به نیت یک ازدواج خوب

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


مطالب مرتبط خواستگار نداشتن:

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)