سلام

من تو یه سایتی بودم که ارایش خانومای چادری رو نقد می کرد حالا من از همه ، با هر سلیقه ای، یه سوال دارم آرایش یه دختر چادری چه مشکلی داره ؟ لطفا قبل از اینکه گارد بگیرید تا اخرش، بخونید ..

من به عنوان یه دختر میگم صد مدل میشه ارایش کرد ، ملایم غلیظ، ... خیلی ها میگن آرایش به طور مطلق حرومه ! خب چرا ؟ چه مشکلی داره منم صورتمو یه خورده جمع و جور کنم ؟
منظورم ارایش غلیظ نیستا ، به نظرم میشه از تمام وسایل ارایشی استفاده کرد اما ملایم و کم ... . یه نفر ، یه خط، چشم می کشه تا نری جلو ببینیش مشخص نمیشه یکیم از سر چار راه مشخصه ، چه اشکالی داره من به رژ رنگ لب بزنم؟ ببخشیدا نا مرتبی بعضی از چادریا باعث شده جا بیفته مانتویی ها مرتب ترن، نمیخوام بگم ففط آرایش یعنی نظم ، ولی صورتم مهمه ، خدا خواسته مثلا چادریا بی روح باشن ؟ بازم تکرا می کنم آرایش غلیظ منظورم نیست ابدا . و اینم قبول دارم بعضیا افراط دارن تو این قضیه افراط دارن .
حالا نظرتون بگید مشتاقانه می خونم ، فقط لطفا اگهکسی جنبه نداره مخالف سلیقش بشنوه لطف کنه نظر نده ..

یا علی، التماس دعا


مرتبط :

ظهور چادری های آنچنانی پولدار با آرایش غلیظ و موی نمایان

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

دیدگاه شما در مورد دخترای چادری ساده، شیک و معصوم

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چطور می تونم با مانتو یا چادر هم محجبه باشم و هم شیک ؟

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

چادر پوشیدن و آرایش کردن

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

نقش تیپ و ظاهر، چادر بعنوان تفکر و تفاوت فرهنگی در ازدواج

چه مدل چادری بهم میاد ؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)