من دو سوال از آقا پسرها دارم ؛

میخوام بدونم یه پسر اگه عاشق بشه چند سال میتونه دووم بیاره و به دختره حرف دلش رو نزنه ؟

سوال بعدیم: رفتارای اون پسر توی اون مدت چطوریه منظورم اینه که چه رفتارایی رو از خودش نشون میده  که مثلآ دختره بفهمه دوسش داره....ممنون میشم دوستان به هر دو سوالم جواب بدن.

بیشتر بخوانید ...

عاشق میتونه دوری از معشوق رو تحمل کنه؟

عاشق یه دختر شدم ولی هیچی ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

توصیف معشوق از چشم عاشق

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

عاشق دختری شدم که با ملاک هام صد و هشتاد درجه فرق داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)