19 فروردین 96 :

سلام دوستان
میدونم واقعا از داستان پیچیده زندگی من خسته شدید اما خیلی به کمک و همفکریتون نیاز دارم. 
من خیلی در مورد اون روابط از شوهرم سوال میکنم و این اواخر باز هم از  شوهرم در مورد روابط قبل و بعد ازدواجش سوال کردم و دست آخر بهم گفت که دیگه مزاحم دیگران نشم و تهمت نزنم گفت اون داستانهایی که سرهم میکردم الکی بود من فقط با یه نفر رابطه داشتم اما برات ازش داستانهای مختلفی ساختم تا باور کنی و واقعیتو لو ندم. بهم گفت دیگه درباره این موضوع ازم سوال نکن چون واقعا عصبانی و ناراحت میشم و ازم قول گرفت که بار آخری باشه که در این مورد باهاش حرف میزنم.. 
اما بهم گفت که اون زن مطلقه بوده و به اصرار من گفت که اون خانم براش بلوز و شلوار کادو گرفته بوده (گرچه اون لباسارو دیگه نداره اما این موضوع خیلی ناراحتم میکنه)

منم ازش پرسیدم چرا باهاش ازدواج نکردی ؟ گفت چون قصدمون از اول دوستی بود نه ازدواج. گفت دوستی با ازدواج خیلی فرق داره این دوتارو با هم مقایسه نکن (اما من که تجربه دوستی ندارم که فرقشو بدونم) . 
پرسیدم اگه برات پیداش کنم باهاش ازدواج میکنی ؟ میخوای با اون بری منو ول کنی؟ گفت نه
حالا با این وجود به نظرتون واقعیت چیه؟ من که به شوهرم قول دادم دیگه در این مورد سوال نکنم و دیگه نمیتونم هم سوال کنم.  اما واقعاخیلی کنجکاوم بدونم واقعیت چیه.  اون زنهایی که میگفت باهاشون رابطه داشته رو هم پیدا کردم و فهمیدم که داستانها ساختگی بوده(که البته گفتن همش از حوصله اینجا خارجه )
لطفا کمکم کنید.  حداقل نصیحتم کنید یا بهم دلداری بدید تا دلم آروم بشه واقعا سردرگمم از یه طرف دوست دارم واقعیتو کامل و مو به مو بدونم, از یه طرف به خودم میگم اگه شوهرم اونو دوست داشت باهاش ازدواج میکرد و یا الان منو ول میکرد و میرفت پیش اون, از یه طرف فکر میکنم اگه شوهرم هنوز اون خانم رو دوست داشته باشه چی... از یه طرف به خودم جواب میدم خب اگه دوسش داشت که نمیومد با من ازدواج کنه یا حداقل الان که خودمم حاضرم کنار بکشم ولم میکرد و میرفت با اون 
لطفا کمگم کنید تو بد مخمصه ای گیر کردم

9 فروردین 96 :

با سلام خدمت دوستان عزیز
یه سوال داشتم که ممنون میشم فقط آقایون جواب بدن .  سوالم اینه که اینکه آقایون میگن میل جنسی و عشق براشون با هم فرق داره چیه ؟ مثلا کسی که خدایی نکرده قبل ازدواج بخاطر میل جنسیش سراغ کسی میرفته اما الان به خانمش میگه که اون فقط بخاطر میل جنسی بود و من اونو بخاطر میل جنسیم میخواستم اما تو رو بخاطر عشق میخوام چیه؟!
چون از نظر ما خانما عشق و میل جنسی یکیه یعنی تا کسی رو دوست نداشته باشی ( بویژه قبل ازدواج ) سراغ رابطه با طرف نمیری.
ممنون میشم آقایون جواب بدن تا ذهن من در این مورد روشن بشه. 

بیشتر بخوانید ... :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

چکار کنم که پسر مورد علاقم دوباره پیشنهاد خواستگاری اومدن رو بده ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی چیست ؟

عشق واقعی چیست ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

چکار کنم که یک سال عشق پاک رو فراموش کنم ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)