سلام

راستش دوست داشتم سوالی که مدتها  ذهنم رو مشغول کرده رو بپرسم، من متاسفانه در چند سال اخیر به شدت در هر زمینه ای که میخوام قدم بردارم و یا وارد هر عرصه ای میشم ، با انسانهای ناجوری برخورد میکنم ،مثلا در اینترنت یا حتی در دنیای واقعی ،‌و اخیرا هم ، متاسفانه یکی از اساتید در پی غرض ورزی درسی رو که با نمره ی خوب قبول میشدم ،به من نمره ی پایینی دادند و افتادم ولی نمره ی واقعی من این نمره نبود و مطمئنم هزار درصد نه اینکه بخوام توهم زده باشم که خوب امتحان دادم .

ادمی هم نیستم که آزارم به کسی برسه .. . و در بیشتر موارد حق با من بوده است ... و  زورگویی هایی که به عینه دیدم که نسبت به دیگران اتفاق میافته ...

مثلا متاسفانه خیلی از افرادی که در هر زمینه ای فنی، تحصیلی، شغلی سطح بالایی دارند مثل اساتید مثل شغل هایی که قدرت در دستشون هست و از این قدرت سوء استفاده میکنن، مثل افرادی که در اینترنت بسیار خبره هستن و از این توانایی  شون برای  آزار و اذیت دیگران استفاده میکنند و یا حتی مردانی که زناشونو میزنن بهشون خیانت میکنن، و این ها رو به عینه دیدم... که در بسیاری از این موارد فرد مورد ظلم کاری از دستش بر نمیاد ...

حالا سوال من اینه آیا به نفرین و آه اعتقاد دارید ؟ آیا تجربه ای واقعی از نفرین کردن و  گرفتار شدن طرف مقابل رو دارید تا به اشتراک بذارید؟


مرتبط با نفرین:

احساس می کنم دوست دختر سابقم نفرینم کرده که ازدواجم جور نمیشه

میشه کاری کرد که نفرین کسی دامن گیرمون نشه؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه؟

برای خنثی کردن نفرین راهی وجود داره؟

خاله م رو چه جوری نفرین کنم که دامن گیرش بشه؟!

مادرم رو بخاطر نمک نشناسیاش نفرین کردم

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)