سلام دوستان
من یه دختر 20 ساله م و یه مادر 60 ساله دارم
من چن باری تو اوج عصبانیت مادرمو بخاطر نمک نشناسیاش نفرین کردم ( گفتم بمیره ) مادرم خیلی زبونش تنده و هر چی دلش میخواد میگه از نفرین گرفته تا این حرف که بمیری من راحت شم، از وقتی تو به دنیا اومدی من بدبختم تا الان و .... منم واقعا قلب درد میگیرم و چن باری خیلی دلم شکست و چون میدونستم مشکلم فقط با زبونشه دعا کردم که اگر یه روزی هم خواستم ازش نگهداری کنم نتونه حرف بزنه تا من از روی محبت بتونم ازش نگهداری کنم نه ترحم .
 یه مدت هم من مریض بودم و مادرم نمیفهمید مدام بهم میگفت چرا انقد تنبلی چرا هیچ کاری نمیکنی؟ تو به چه درد میخوری؟ چرا هیچ کاری ازت برنمیاد؟ هر چی میگفتم دست خودم نیست میگفت مگه میشه خلاصه چن باری تکرار شد و منم دعا کردم که ایشالا یه روزی بفهمه من تو چه حالیم ( البته نفرین نبود واقعا دعا بود چون اصلا درک نمیکرد و خودشو به اون راه میزد ) چون مادر من خیلی آدم عجولیه و وقتی ازش مهلت میخواستم مهلت نمیداد خودش انجام میداد و با جیغ و داد و نفرین حالمو بد میکرد و حسابی دلمو میشکوند

حالا مادرم شده مث اون موقع هام نه زیاد حرف میزنه نه کاری ازش برمیاد به اون صورت
 یه وعده غذا هم به زور میپزه
نمیدونم باید چیکار کنم خیلی میترسم
 رابطم با مادرم بهتر شده ( چون نمیتونه درست کار کنه و من همه کارارو طبق برنامه ای که خودم دارم انجام میدم و دیگه عجله ای در کار نیست) و اینکه چون حالش خوب نیست حوصله ی بحثم نداره و قاعدتا من راحتتر میتونم بهش محبت کنم و دوسش داشته باشم اما مشکل اینجاست که اینا تو شرایط بدی اتفاق میفتن من خیلی میترسم مادرم اینطوری نبوده میترسم طوریش بشه نمیفهمم چشه بیماری قلبی داره ولی اینجوری نبوده هیچوقت
من از بچگی آرزوم این بوده که مادرم همیشه کنارم باشه و زنده باشه دعاهای بچگمیمم اکثرا گرفتن ولی خیلی میترسم نکنه بخاطر حرفای من اینطوری شده باشه؟ چیکار کنم الان ؟ دعاش میکنم ولی باز ته دلم آروم نمیشه الان رابطم با مادرم همونیه که همیشه میخواستم ولی مادرم به سلامت قبل نیست همش نگرانشم
حس کردم شاید افسردگی گرفته براش داروی گیاهی گرفتم بهش نساخت عوارض داشت براش دیگه نخورد ولی بیشتر حس میکنم مشکلش جسمیه چون خیلی هم چاق شده

مرتبط با نفرین:

احساس می کنم دوست دختر سابقم نفرینم کرده که ازدواجم جور نمیشه

میشه کاری کرد که نفرین کسی دامن گیرمون نشه؟

آیا به نفرین و آه اعتقاد دارید؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه؟

برای خنثی کردن نفرین راهی وجود داره؟

خاله م رو چه جوری نفرین کنم که دامن گیرش بشه؟!

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)