سلام خوبید؟

من یه دختر ۱۸ ساله ام و امسال کنکوری ام . یه سوال داشتم از خدمتتون اگه تو زندگی از خیلی ها بدی ببینی و خیلی ها دلتو بشکنن و نای اعتراض نداشته باشی ولی همشونو ببخشی و نخوای اون دنیا پاشون گیر باشه بعد یه نفر بگه نمیبخشمت و نفرینت کنه و هر چی هم حلالیت بطلبی و ... گوش نکنه و بهت چیزهایی بگه که خدا اینطوری در موردت فکر نمیکنه .

به نظر شما باید چیکار کنم که نفرینش نگیره و دعایی هست که بخونم و نفرینش رفع بشه ممنون میشم جواب بدین.


مرتبط با نفرین:

احساس می کنم دوست دختر سابقم نفرینم کرده که ازدواجم جور نمیشه

آیا به نفرین و آه اعتقاد دارید؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه؟

برای خنثی کردن نفرین راهی وجود داره؟

خاله م رو چه جوری نفرین کنم که دامن گیرش بشه؟!

مادرم رو بخاطر نمک نشناسیاش نفرین کردم

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)