سلام

من در شهر تقریبا بی فرهنگی زندگی میکنم متولد 62 ام . وقتی 23 ساله بودم خاله ام اومد خواستگاری خواهر دومم برای پسرش ، خواهرم قبول نکرد منم موندنی شدم .  برام حرف و حدیث در آوردن که ببین چه عیبی داره که سنش نگذشته واسه دومی اومدن ؟

خاله رو چه جوری نفرین کنم که دامنگیرش بشه؟


مرتبط با نفرین:

احساس می کنم دوست دختر سابقم نفرینم کرده که ازدواجم جور نمیشه

میشه کاری کرد که نفرین کسی دامن گیرمون نشه؟

آیا به نفرین و آه اعتقاد دارید؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه؟

برای خنثی کردن نفرین راهی وجود داره؟

مادرم رو بخاطر نمک نشناسیاش نفرین کردم

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)