خدمت خوانندگان عزیز سلام

من سؤالی دارم که جوابش تا حد زیادی واسه م مهمه. عزیزانی که سوالم رو می خونید لطفاً بنا به تجربه‌هایی که براتون پیش اومده نظرات تون رو بنویسین.

سوالم اینه که آیا دیر جواب دادن پیامک از طرف کسی که ابتدای آشنایی خیلی زود و به موقع جواب می‌داد ولی بعدها دیر جواب میده ممکنه عمدی باشه یا واقعاً من بدگمون شدم نسبت بهش.؟ آخه شوهرم دو سال ابتدای آشناییمون خیلی زود (کمتر از ۳ ثانیه) پیاممو جواب می‌داد به طوری که خودم تعجب می‌کردم از این سرعت پاسخ دادنش ولی حالا مدت سه ماهیه که اگه پیامی بفرستم (توی دو تا شهر دور زندگی می‌کنیم) اصلاً حتی یه بارم پیش نیومده که زود جواب بده. میکشه سه چهار ساعت بعد شایدم صبح یه روز بعدش. اصلاً آقایون تا حالا شده شما به عمد جواب پیام کسی رو دیر بدین؟ کسی که خیلی دوستش داشتین.

آخه همه ش با خودم میگم اگه اتفاقی باشه پس چرا حداقل یه بار اتفاقی گوشیش جلوی دستش نیست که فوری جواب بده. الان سه ماهه هر وقت پیامی بفرستم کمترین زمان جواب دادنش دو سه ساعت بعده. می دونم که می گید نمی شه ما قضاوت کنیم و از کجا بدونیم. اما حداقل می خوام لطف کنین تجربیات خودتون رو درباره موضوع دیر یا زود جواب دادن پیامک به عشق تون بنویسید. 

آخه این موضوع گاهاً در رابطه با بعضی بستگان و دوستان و آشنایان غیر از خود نامزدم هم اتفاق میافته. مثلاً طرف با اینکه اول زود و به موقع جواب میداده یهویی مدت زیادی می شه که آدم می بینه کمترین زمان جواب دادنش نسبت به روزهای اول آشنایی و ارتباط خیلی زیاد می شه و به ماکسیمم می رسه. متشکرم. خدا خیرتون بده. لطفاً با نظرات واقعی و بجا و انسان دوستانه تون منو از این مشکل فکری نجات بدین. شاید اصلاً من زیاد حساس شدم و اگر این مسأله یه جور نقص و ضعف فکریه خودم رو بتونم تا زوده اصلاح کنم.

در مورد اینکه چرا از خودش نمیپرسم می‌ترسم شوهرم فکر کنه من بدگمانم و سختگیرم. چون من همیشه از اول آشنایی مون تا حالا هیچ وقت بهش گیر ندادم و اون همیشه همه جا ازینکه من دختر حساسی نیستم و جزییات برام چندان مهم نیست پیش همه کس تحسینم می کنه. اینجوریه که من دلم نمیاد به اون تفکری که اون از من داره خدشه وارد شه.

راستی این رو یادم رفت که بگم همین موضوع متاسفانه باعث شده که من خیلی نسبت به قبل کمتر به شوهرم پیامک بفرستم و توی این نوع ارتباط نوشتاری پیامکی خیلی باهاش سرسخت شدم و خودم رو از این لحاظ ازش دارم دورتر و دورتر می‌کنم که بالطبع ایشون هم دیگه کمتر پیامک می فرسته و مثل قبل نیست از این لحاظ.


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)