سلام دوستان

لطفا صرفا آقایان ( ترجیحا متاهل ) پاسخ دهند.

بارها درباره ی تاثیر جذابیت و زیبایی زنان و تاثیر آن بر زندگی مشترک و اهمیت آن بحث شده است. در این باره نظرات متفاوتی وجود دارد.

اما این سوال درباره ی یک ویژگی دیگر زنان و تاثیر آن بر زندگی مشترک است. دوستان لطفا این ویژگی را مستقل از هر ویژگی دیگری بررسی کنید.

میزان تاثیر خوش کلامی زنانه و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟

برخی خانم ها به صورت وراثتی قوه ی کلامی و هوش اجتماعی بالایی دارند .درک آنان از شرایط نسبت به سایرین بیشتر است..به موقع سکوت می کنند و به موقع حرفشان را می زنند. صبور و رازدار هستند.

از سایر زنان در کنترل احساسات خود قوی  ترند. عصبانیت خود را کنترل می کنند. بر سر مسائل کوچک دردسر درست نمی کنند. حسادت و چشم و هم چشمی کمتر به سراغشان می آید . محبت لازم را سخاوتمندانه ارزانی عزیزانشان می کنند و با ادبیات قوی شان آرامش را به اعضای خانواده بر می گرداند.اعتماد به نفس و عزت نفس را به عزیزانشان هدیه می کنند.

به طور خلاصه مهارت اجتماعی بالاتری از سایرین دارند و اوضاع تحت کنترل آن هاست. آیا این ویژگی در زندگی مشترک مانند زیبایی ارزشمند است و دارای اهمیت ؟
شما بین خانم ؛

الف) زیبایی و جذابیت 20 اما  مهارت اجتماعی 17

ب) زیبایی و جذابیت 17 اما مهارت اجتماعی 20 زندگی با کدام را ترجیح می دهید.

آیا مهارت اجتماعی بالا و قوه ی کلامی بالا و ابراز محبت به اندازه ی زیبایی در موفقیت روابط ارزش دارد؟ کمتر از زیبایی بیشتر از زیبایی یا به اندازه ی آن


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)