سلام 

دختری 24 هستم که در یک شهر بزرگ و به دور از فامیل زندگی می کنیم و هیچ کسی رو نداریم . قد من 175 هستش و تو یه رشته خوب در یک دانشگاه خوب تحصیل می کنم در حدی که مطمئن م امکان نداره بعد از تحصیل بیکار بمونم .

ولی دیگه از خونه مون خسته شدم بابام هم اخلاقش خوب نیست، الان احساس نیاز به یه همسر خوب میکنم، خواستگار خیلی کم برام میاد یکی هم که اومد خانوادش و خودش از لحاظ مالی خیلی پایین تر از خودمون بودن تحصیلات و رشته پسره هم بهم نمی خورد خودم از لحاظ قیافه معمولیم و از لحاظ اندامی همه میگن مانکن هستم البته خواستگاره فقط فقط به خاطر قدم قبول نکرد 

نمیدونم چی بگم به نظرتون این خانواده که از همه لحاظ از ما پایین تر بودن اصلا باید جرات کنن بیان خواستگاری چنین دختری؟ تازه این همه هم کلاس بذارن !!! 

من میل جنسیم خیلی بالاست نمیدونم چیکارش کنم خواستگارم ندارم اونایی هم که میان از قدم ایراد می گیرن کلی نماز و اینا که واسه باز شدن بخته رو خوندم از یک سال پیش که جواب نداد.

چند وقت پیش از طرف کسی درخواست زنا داشتم ، من قبول نمی کردم ولی بعد از مدتی که میل جنسیم بالا رفت بهش گفتم میام ولی اون آقا یه جوری سر و تهش رو هم آورد که نمی خواد بیای پیشم گفت به خاطر خودت میگم با موقعیتی که داری بهتره این کار رو نکنی.

می ترسم کس دیگه ای بهم درخواست س*س بده و قبول کنم، چیکار کنم به نظرتون که سمت این چیزها نرم ؟ حتی شب ها خواب جنسی می بینم !!

خواستگار هم که ندارم، راحت بگم دارم میترکم ، چی کار کنم ؟

 

 

مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:

 

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)