سلام دوستان ممنون میشم  اگه بتونید کمکم کنید همه پنان 

من یک جوان ۲۰ ساله ، تک پسر و عاشق خانواده . بنده دو تا خواهر دارم یکی ۱۶ ساله و اون یکی ۱۳ ساله . با  ۱۳ساله مشکلی ندارم ... 

اما ۱۶ساله پدرمو در اورده ، با این سن کمش یه کارای میکنه که انگار ۳۰,۳۵ سالشه ، فکر کنم ۱۰ ساله بود که گوشی دستش افتاد ، تا الان نزدیک ۲۰۰ بار گوشی رو ازش گرفتم و بعد یه مدت بهش میدادم . خیلی بهش فرصت دادم که ادم باشه ولی هی منو دور میزنه . و من هم  یکم یکم ازش بی اعتماد میشم  .  پچ پچی تلفنی خواهرم با غریبه ها خیلی برام عذاب اور بود . اینجا هم خشبختانه داریم هم متاسفانه  . خوشبختانه خواهرم پیش فعاله ، متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده  . 

شما بگید چکار کنم ؟ ( ناگفته نباشه تو همین سنش ۲ دو تا خاستگار داشته که یکی ساکن دبی است) . اینم بگم الان دو سال که حرف نمیزنیم با هم . خیلی ممنون میشم با نظر هاتون منو کمک کنید .  

تک تک نظر هاتون رو میخونم اگه سوالی دارید بپرسید حتما جواب میدم  . 

ممنون


مرتبط:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط خواهر برادری (۲۲ مطلب مشابه)