سلام

خانمی هستم 25 ساله . با تحصیلات عالیه از دانشگاه معتبر دولتی و با شرایط خیلی خوب ظاهری و اخلاقی و خانوادگی و ... چند ماهه عقد کرده ام. همسر خوبی دارم. مهربونه حواسش بهم هست. به لحاظ ظاهری هم خیلی خوبه.

ولی به تازگی متوجه شدم در زمینه ای که با هم اختلاف نظر داریم داره بهم دروغ میگه و کار خودش رو انجام میده . خیلی ذهنم بهم ریخته و نظرم بهش عوض شده. دیگه احساسی بهش ندارم. دارم به جدایی فکر میکنم. و خیلی پشیمونم که چرا با خواستگاری که دوستش نداشتم ولی همه شرایطش باب طبعم بود ازدواج نکردم.
لطفا کمکم کنید نمیتونم تصمیم درستی بگیرم. همه انرژیم رو از دست دادم...


مرتبط:

گناه دروغگویی بخشیده میشه؟ راه جبرانش چیه؟

راهنمایی در مورد توبه از دروغ و جبران گذشته

راهنمای ترک عادت زشت دروغگویی

با شوهری که زیاد دروغ میگه باید چیکار کرد ؟

اگه دروغم افشا بشه باید از خونه فرار کنم

تظاهر کردن های دروغین به خوشبختی خسته ام کرده

برای جلب توجه، به دروغ گفتم که بیماری قلبی دارم

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)