سلام 

من سوالم اینه که چه طوری گناه دروغ گفتن بخشیده میشه؟ ماجرا از این قراره ؛

دوستم از دروغی که گفته خیلی خیلی زیاد پشیمون هست، گفته بود به چند نفر که خیلی اوضاع پولی من خوبه، آیا این کار جز گناهان بزرگه؟ آیا راه حلی داره که خدا ببخشه یا نه ؟ دچار عذاب وجدان خیلی شدید شده و شب ها آرامش نداره و هی کابوس میبینه و گریه میکنه.

خلاصه اعصابش خیلی خورده، بهم میگه دوست دارم گاهی اوقات مدت ها در اتاق مو ببندم و تنها باشم و به اشتباهاتم فکر کنم که آیا راهی هست منو خدا ببخشه یا نه، اصلا جبران میتونم کنم یا نه ؟ بعد میگه خدا امکان جبران براش قرار میده یا نه ؟


مرتبط:

راهنمایی در مورد توبه از دروغ و جبران گذشته

راهنمای ترک عادت زشت دروغگویی

با شوهری که زیاد دروغ میگه باید چیکار کرد ؟

اگه دروغم افشا بشه باید از خونه فرار کنم

به خاطر دروغ های نامزدم دارم به جدایی فکر می کنم

تظاهر کردن های دروغین به خوشبختی خسته ام کرده

برای جلب توجه، به دروغ گفتم که بیماری قلبی دارم

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)