سلام

با شوهری که زیاد دروغ میگه باید چیکار کرد از همون اول همینطور بود بهم راجب همه چیز دروغ میگه از قضا مادر شوهرم ادم ساده ایه کافی دو دقیقه بشینی باش حرف بزنی تا ندونسته تمام دروغای پسرشو رو کنه .

من باید تو اون لحظه چیکار کنم کاری که همیشه میکنم اینه که همون لحظه بهش زنگ میزنم میگم چرا انقد دروغ میگی و همه چیو به روش میارم الانم که دارم اینو مینویسم مادر شوهرم کنارم نشسته و دوباره یکی از همون دروغا .

میشه راهنماییم کنین کسی هست که مثل من باشه


مرتبط:

گناه دروغگویی بخشیده میشه؟ راه جبرانش چیه؟

راهنمایی در مورد توبه از دروغ و جبران گذشته

راهنمای ترک عادت زشت دروغگویی

اگه دروغم افشا بشه باید از خونه فرار کنم

به خاطر دروغ های نامزدم دارم به جدایی فکر می کنم

تظاهر کردن های دروغین به خوشبختی خسته ام کرده

برای جلب توجه، به دروغ گفتم که بیماری قلبی دارم

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)