سلام

زمانی زن میتونه برای شوهرش زن خوبی باشه که توی هر موقعیت مناسب اون موقعیت عمل کنه یعنی رفتار زن در اتاق خواب و در محیط خانواده و در بیرون از محیط خانواده باید با شوهرش فرق کنه .

رفتار زن در اتاق خواب :

این قدر در مورد این موضوع صحبت کردن که دیگه فک نکنم لازم باشه من هم دربارش بگم .

فقط این رو بدونید که مسائل جنسی چسب زندگی هستش هوای این چسب رو داشته باشید چیزی که شاید کمتر بهش توجه بشه اتاق خوابه برای درست کردن اتاق خواب یا به قولی رویایی کردن اون اهمیت قائل بشین . فرزند ما وقتی میخواد گوشیمون رو برداره ، از لب تابمون استفاده کنه از ما اجازه میگیره چرا برای رفتن به اتاق خوابمون نباید از ما اجازه بگیره ؟ این فک میکنم موضوعی هستش که ایرانی ها کمتر بهش اهمیت میدن نمیگم ی جای فوق العاده مرموز باشه میگم اونم مثل گوشیتون ی وسیله شخصیه و براش ارزش

رفتار زن در محیط خانواده :

برای خوشبختی بیشتر از اینکه لازم باشه همدیگر رو دوست داشته باشید لازم هستش همدیگر رو بدونید . این دونستن ینی بدونید کجا لبخند بزنید ، کجا سکوت کنید ، کجا همدردی کنید و کجا چه کاری رو انجام بدید .... زن و مرد مکمل هم هستند نه عین هم پس نباید فکر کنیم اون کاری که ما دوست داریم شوهرمون برامون انجام بده اونم دوست داره ما براش انجام بدیم پس بهترین راه این هستش که حواستون به رفتارهای همدیگر باشه خیلی خوب میتونید بعد چن سال زندگی مشترک همدیگر رو بدونید و نمیشه ی قانون کلی صادر کرد ولی سعی میکنم نکاتی که خیلی در ما زن ها و در مردها رایج هستش و کمتر شاید بازگو شده بگم

ما زن ها احساساتی هستیم و همین احساساتی بودنمون باعث چندین رفتار در ما میشه

یک – زیاد گریه کردن : ما زن ها زیاد گریه میکنیم و از اونجایی که مردان منطقی هستن چنین رفتار ما براشون تعریفی نداره اون ها این طوری برداشت میکنن : هاااااا این قراره من رو با عرض معذرت خر کنه ، این میخواد من رو خام خودش کنه مگر نه دلیلی نداره که گریه کنه و هم بد برداشت کردنه و هم اینکه میخوان راهکاری پیدا کنن که شما رو آروم کنن و تمرکزم ندارن و در نتیجه نه تنها با گریه کردن ما اون عکس العملی که ما میخوایم رو نشون نمیدن بلکه عصبی میشن نمیگم گریه نکنید ، گریه کنید ولی زیاد پیاز داغش رو زیاد نکنید و برای هر موضوعی گریه نکنید

دو – ما به نزدیکانمون علاقه داریم و تعصب : این قضیه بد نیست ولی حواستون باشه جلوی شوهرتون زیاد این رفتار رو از خودتون بروز ندید و حتی گاهی اوقات اگه بحثی شد شما ممکنه طرف پدر یا برادرتون رو بگیرید این همون حسی رو به مرد میده که شوهرتون طرف مادرش رو بگیره پس حواستون باشه هوای شوهرتون رو داشته باشید و گاهی اوقات ما در مورد شوهر خواهرمون و شوهر خالمون هم همین حس رو داریم و ممکنه گرم باهاشون بگیریم و این مورد رو مخصوصا اوایل زندگی رعایت کنید و از همین نزدیکان مخصوصا شوهر خواهر هم تعریف نکن این رو جدی میگم

سه – وقتی عصبانی میشیم قدرت زبانیمون فوق العاده قوی میشه و میخوایم هر جوری شده با زبون خودمون رو خالی کنیم : این قضیه خیلی بده ممکنه حرفایی رو بزنیم که اصلا خوب نباشه مثل اینکه تو برای من هیچ کاری نکردی یا .... اگر چه ما عصبانی هستیم و به بار معنایی اون توجه نداریم ولی مردان بد تلقیمیکنن و ما رو قدرنشناس میدونن به همین خاطر رو خودتون در این زمینه کار کنید و قانون سه ثانیه رو انجام بدید وقتی میخواید استارت بزنید سه ثانیه صبر کنید بعد استار بزنید ، وقتی خیلی تشنتون هست و قراره آب بخورید سه ثانیه صبر کنید و بعد آب بخورید وقتی میخواهید سوالی رو هم  جواب بدید همین جور و یواش یواش رو خودتون مسلط میشید

غرور مردانه : مردان غرور دارن از نوع مردونه اش این نوع غرور با تکبر فرق داره و این نوع غرور برای مردان نه تنها بد نیست بلکه لازمه گاهی اوقات زنان در برابر این غرور گارد میگیرن که مگه ما غرور نداریم؟! ولی این اتفاق اصلا خوب نیست بزارید مردان مرد باشن و این باعث دو اتفاق زیر میشه :

یک – با عذر خواهی چندان میونه خوبی ندارن : عذرخواهی برای مردان به معنای این هستش که من مرتکب اشتباه شدم پس زیاد نخواید که بهتون بگه ببخشید و این جا شما وقتی مرد کار اشتباهی کرد میتونید ی کار خیلی خوب کنید لازم نیست برید عذرخواهی کنید که نه تنها خوب نیست بلکه بدم هست بهتره با ی سلام ، با ی شام الان بیارم ؟ و این چنین جملاتی قضیه رو تمام کنید

دو – متنفر از سرزنش و نصیحت هستند : مردان رو سرزنش نکنید و به همین دلیل هستش که مردان پیش مشاور نمیرن چون ی جور اعتراف به اشتباه و سرزنشه نمیگم خوب هستش ولی دلیلش رو بیان کردم و اگر مجبور شدی شوهرت رو نصیحت کنی و یا پند بدی باید تنها باشین ، در موقعیت عاطفی باشید ، اول ویژگی های مثبتش رو بگید ، بعدشم ی بار بگید هی کلیک نکنید روش .

مردان وقتی عصبانی میشن قدرت بدنیشون بالاتر میره مثل ما زن ها که قدرت زبانیمون بالا میره بنابراین ممکنه دست بزن و شکستن آغاز بشه به همین خاطر وقتی مردان عصبانی میشن سکوت بهترین راه حل هستش و این جوری باعث نمیشه حرمت هاتونم تو دعوا از بین بره

مردان دوست دارن اقتدار داشته باشن که توی این زمینه ی مقاله خوب توی وبلاگ هست فقط ی نکته رو بگم مردان گاهی اوقات میخوان اقتدارشون رو ثابت کنن مثلا تا دیروز هر موقع میگفتی بیا بریم خونه مامانم میگفت باشه امروز میگی بریم خونه مامانم میگه : نه ... میگی : حوصله نداری؟ .... میگه: نه حوصله هم دارم ولی نمیخوایم بیام اینجا به دل نگیرید ، نگید تو با مادر من از اولشم مشکل داشتی چه طور فلان و چه طور بهمان یکم بهش حال بدید اشکالی نداره و مخالفت موردی مردان رو بپذرید .

نسبت به خانوادش حساسیت نشون ندین : چون اولا این میتونه ی نقطه ضعف بشه  ، دوما اگر مثلا به مامانش حساسیت نشون بدی اون همین جوری نزدیکتر میشه بهش بازم حساسیت باز نزدیکتر پس حساسیت نشون ندین

مردان به خاطر سردی عواطف ی سری چیزا رو ممکنه یادشون میره و این زمینه گاهی اوقات ما رو عصبانی میکنه مخصوصا در دوران عقد ولی نباید از این قضیه دلگیر بشیم مثلا خود من یک ماه به شوهرم میگفتم فلان قرص تقویتی رو میخوام ی ماه میگفت اوخ اوخ اوخ چرا یادآوری نکردی؟! به همین خاطر زیاد تو زمینه فراموشی آقایون دلگیر نشید این دلیلی بر این نمیشه که دوستتون نداره

مردان وقتی از سر کار میان تا بتونن خودشون از فضای کار( منطقی) بیارن تو محیط خونه(احساسی) ممکنه کمی طول بکشه و برای این کار ممکنه برن سراغ روزنامه ، برن سراغ تلویزیون و ما هم بد تلقی میکنیم که بیا هنوز نیومده رفت سراغ کاراش و منم شنبلیله ولی توی این ی مورد بزارید کار خودشون رو بکنن و این جوری میتونن راحت تر بیان تو محیط خونه و به احساسات شما بهتر جواب بدن و توی این زمان کارشون نگیرید

الکی گمانه زنی نکنید ؛

خیلی زیاد در این مورد میشه صحبت کرد ولی سعی کردم به مواردی اشاره کنم در کل با محبت میشه خیلی با مردان خوب تا کرد ، بهترین راه مهربون بودن هستش مهربون زندکیتون باشید 

موفق باشید

" honey "

 

مرتبط:

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)