با سلام
میخواهم بدانم که ایا بعد از دعوا با شوهرم من باید برای اشتی پیش قدم شوم یا خیر ؟ ایا این اقدام باعث کم شدن ارزش من در مقابل شوهرم نمیشود . شوهر بنده هیچگاه برای اشتی اقدام نمیکند و اگر من هم اقدام نکنم این قهر ادامه پیدا میکند . اخر صبر و ناز کشی تا کی ...
من حدود 9 سال ازدواج کردم و مشکل هم این است که هنگامی که بین من و شوهرم مشکلی پیش مییاد ایشون قهر میکنه و جای خواب شو عوض میکنه .
لطفا راهنمایی کنید در این مواقع چطور برخورد کنم
ممنون

مرتبط:
آیا قهر کردن تنبیه خوبی برای آگاهی دادن نیست؟
چطور باهاش رفتار کنم که بدون قهر حرف همدیگر رو بفهمیم

مرتبط:

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)