سلام
من چند روزی با خانم به دلیل پرخاش و تندی کردن در مقابل بچه ها با او قهر کردم. ولی متاسفانه ایشان برای عذرخواهی پیشقدم نشدن.
ولی خودم سر صحبت را با او باز کردم که طرز برخوردت زشت بوده و باعث رنجشم شد. ولی انقدر ناراحت بود که اصلا جوابمو نداد.
روز بعد دوباره باش صحبت کردم و از او رابطه خواستم باز جوابم را نداد.
رفتم او را بوسیدم ولی سرش را بر می گرداند. تا اینکه خودم شروع برای رابطه کردم ...
پس از پایان رابطه باز او را نوازش کردم .ناگهان بغضش ترکید. گفت از این رفتار یعنی قهر کردن نفرت دارم . بیا توافقی از هم جدا شویم.
حال این سوال پیش اومده ایا تمام خانم ها از قهر کردن شوهرانشون متنفرن؟
آیا قهر کردن تنبیه خوبی برای اگاهی دادن نیست؟
به نظر شما بهترین راه برای برخورد تند و بد یک خانم چی می تونه باشه؟
ممنون از راهکار های خوبتان

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)