سلام

راستش من خودم آدم مذهبی نیستم و اهل دوست دختر و این چیزها نبودم. نمیخوام از خودم تعربف کنم ولی توی دانشگاه مورد توجه خیلی ها هستم ولی یه مدتی هست که از یه دختره خوشم اومده توی دانشگاه ، ولی طرف خیلی مغروره اصلا به اطرافش نگاه نمیکنه ، سرد و بی توجهه به بقیه ، فقط با دوستان دخترش خوبه.

تا حالا نشده از یکی این جوری خوشم بیاد هیچ کسی برام جدی نبوده ، نمی دونم چه بلایی سرم اومده ؟! آخه من جوری بودم که همیشه مغرور بودم و خیلی وقت ها دختران به من پیشنهاد میدادن... ابن اولین باره. به نظر شما یه دختر خیلی مغرو رو چه جوری میشه جذب کرد؟ چه جوری متوجه حس اون به خودم بشم ؟

 

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)