سلام
شروع مشکلات از دو سال پیش بود که من از روی بچگی و ندونم کاری تو فضای مجازی بحث میکردم . از چت های صمیمی خوشم نمیومد. دوست داشتم با آدم های با سواد تو موضوعات مختلف بحث کنم و اصلا جنسیت برام اهمیتی نداشت متاسفانه .

تا اینکه با یک آقایی آشنا شدم که بسیار باهوش و باسواد و مومن بودند. هفته ای یکبار در حد حرف زدن تو موضوعات مختلف مذهبی و سیاسی بهم پیام میدادند و منم بدم نمیومد جواب بدم. و کم کم باب آشنایی باز شد. ایشون برای یک شهر دیگه بودند.
ماجرا به صورت هفتگی ادامه پیدا کرد و منم اصلا جدیش نمیگرفتم. ایشون به صورت غافلگیرانه ای از من خواستگاری کردند!!! چیزی که اصلا باورم نمیشد بین ما پیش بیاد در صورتی که ما حتی تلفنی هم صحبت نکرده بودیم با اینکه شماره من رو داشتند و بسیار رسمی بودیم! ایشون گفتند که از من خوششون اومده و خواستند که مسئله بین خانواده ها مطرح بشه! ولی من اصلا راضی نبودم و بلافاصله جواب رد دادم و همه چی رو تموم کردم.

بعد از اون خیلی ناراحت بودم که چرا همچین کاری کردم و اصلا وارد این رابطه شدم که حالا اینطور کسی رو ناراحت کنم.دانشگاه که قبول شدم به خودم و خدا قول دادم فقط درس بخونم و دیگه وارد همچین روابط مجازی نشم و طبق اصول و اعتقاداتم ازدواج کنم
دو ماه از ایشون خبری نبود. اما بالاخره دوباره اومدند و گفتند نمیتونند منو فراموش کنند و خواهش کردند که من جدی به این موضوع فکر کنم و اجازه بدم بیان خواستگاری. ولی نه تو خانواده ی ما نه ایشون در صورتی که بفهمند چطور آشنا شدیم هیچکسی راضی نخواهد شد.
فاصله ی سنی ما شش ماهه. تو این مدت جز رفتار و حرف های صادقانه هیچ رفتار بدی از ایشون ندیدم. دوسال از آشنایی ما میگذره و با اینکه تا حدود زیادی اخلاق و اعتقاداتشون رو میشناسم اما دلم راضی نیست که اینطوری ازدواج کنم هرچی من میگم نه ایشون بازم اصرار میکنند!
از طرفی دلم نمیاد ناراحتشون کنم و میترسم آهشون باعث بدبختیم بشه 
از من فرصت میخوان که حداکثر تا یکسال دیگه انتقالی بگیرند شهر ما و بیان خواستگاری. و هرچی میگم چطوری میخواید خانواده هارو در جریان بذارید میگن حالا یه فکری میکنیم! فکر میکنم ایشون خیلی خام و کم سن هستند ولی نمیدونم چطوری ردشون کنم که آسیب کمتری ببینند .

من خواستگارهای خوبی دارم. ولی به خاطر این موضوع خیلی آشفته شدم. تو رو خدا بگید با ایشون چکار کنم؟  لطفا منطقی پاسخ بدید.ممنونم.یاعلی

مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

چطوری بهش بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

احساس میکنم فقط به خاطر شغلم به خواستگاریم اومده

یکی رو دوست دارم ولی داره برام خواستگار میاد

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)