هر کسی یه مشکلی!
من مشکلم ثروت خانواده م هست.
هر خواستگاری که میاد طرفم و یا میاد خونه مون رو میبینه به خاطر په پولداری مون فرار میکنه، شاید خنده دار باشه ولی من تازه فهمیدم که پسر ها و خانواده هاشون از دختری که همه چی تمومه میترسن، میترسن که توقعش بالا باشه و یا افاده کنه، حتی من هر چقدر هم میگم مادیات برام مهم نیست بازم باورشون نمیشه . 
من واقعا هیچ نیازی به پول ندارم و دلم نمیخواد با آدم پولدار ازدواج کنم.من از پسرهای پولدار و بچه ننه بدم میاد
من از پسرهای ساده با خانواده معمولی خوشم میاد
حاضرم با پسری که فقط بدونم آدم فهمیده و خود ساخته ای باشه ولی هیچی نداشته باشه ازدواج کنم حتی اگه یه دانشجو باشه هم خونه بهش بدم هم همه چی...
ولی همه فرار میکنن ازم
25 سالمه ولی هر کی میاد خواستگاری فرار میکنه ...دیگه خسته شدم.


مرتبط:

از کجا بفهمم خواستگاری که میاد به خاطر خودم اومده نه پول پدرم

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

اگه پدر پولدار داشته باشی به همه چیز می ارزه !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)