سلام و خسته نباشید خدمت همه بچه ها...

من دختری هستم در استانه ٢٢ سالگی با قد ١٦٢ و و ظاهری خوب دانشجو هستم .. راستش نمیدونم چجوری بگم ما حدود ٧ سال قبل بخاطر اینکه کسی پول پدرمو خورد مجبور شدیم از منطقه شمال تهران به جایی پایین تر بیایم برای سکونت .

خدا رو شکر منزل مال خودمونه اما به من خیلی خیلی سخت میگذره من عاشق اونجام از طرفی پولمون هم نمیرسه بریم اونجا . پدرم ٢ سال پیش فوت کرد .اوضاع خیلی بد شد همش گریه همش دلتنگی .. دیگه واقعا پشتیبان مالی نداریم جز حقوق بازنشستگی البته بازم پول داریم ولی مامانم میخواد واسه اینده ما سرمایه گذاری کنه.

من دختری ام تا حالا ی دونه دوست پسر نداشتم واقعا تو دانشگاه و خیابون خیلی سنگین رفتار میکنم از خدا و اون دنیا میترسم .

بیشتر فامیل و دوستام منو به مهربونی و سلیقه و با ادب بودن میشناسن تعریف نمیکنم فقط اخلاقمو میگم. مامانم که ی فرشتس از خانومی. راستش چند وقته به من میگن تو اینجا میشینی ادم خوب و درست حسابی نمیاد خواستگاریت چون پدرم ندارم.

میگن پسرا دنبال دختر پولدارن.خیلی روحیمو باختم اینم بگم محله ما خیلی بد نیست ادم های خوب هم زیاد داره اما من همش چشم دنبال اونجاس. خیلی دلم برای بابام تنگ شده .بعضی موقع ها میگم اگه ازدواج کنم هیشکی نیست که ازش حساب ببره.

خیلی احساس بی کسی دارم. من وافعا نجابت نگه داشتم.پسرهایی بودن که واقعا خوب بودن بهم پیشنهاد دوستی دادن فقط بخاطر خدا قبول نکردم. چند تا خواستکار داشتم که ١٠ سال بزرگتر بودن قبول نکردم. یکی هم که قبول کردم بیان خونه ، مامان پسر همش اسباب زندگی نگاه میکرد در صورتیکه ما وسایلمون شیک و مرتب.

همش به خدا میکم من با بی پدری امتحان کردی با همسر بد امتحان نکن. نماز روزم سرجاشه ،  مانتویی با حجاب هستم. ادمی هستم که گرم به زندگی هستم و با عشق کارارو میکنم اگه همسرممم اونی باشه که میخوام.

حالا سوالم از پسرا و اقایون و خانومایی که پسر دارن و برادر میخواستم بدونم واقعا این حرف ها که میگن دنبال دختر پولدار هستند از نظر شما دوستان صحت داره یا نه؟

یعنی نجابت و خانومی مهم نیست!!! اوناییی که پدر ندارن بعد ازدواج شوهرشون اذیت نمیکنه یا بگه صاحاب نداری من خیلی از اینجور جچیزا هراس دارم......مممنون میشم راهنماییم کنید...


مرتبط:

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

اگه پدر پولدار داشته باشی به همه چیز می ارزه !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)